Toon posts:

photoshop shortcuts bug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(adje: verplaatsen svp indien verkeerde forum)

Ik moet vandaag bulk- photoshoppen (ps 7.0) en zoek een oplossing voor een heel stom probleem; De funtie ctrl-alt- +/- (zoom window) werkt niet meer. gewoon zoomen werkt nog wel (CTRL -/+). Ik heb de altknop er net afgesloopt om te kijken of er een ontbijtje onder lag maar daar lijkt het niet op dus daar zal het niet aan liggen. PS -help geeft ook geen uitsluitsel. Nie zo handig dus...

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:43

Bob Popcorn

Plop!

Kijk eens in je shortcut-list? Heb je misschien een systeemherstel gedaan? Of updates gedraaid van je tobo-driver?
Of uberhaupt iets geupdate?

Kan niet stoppen met ontploffen!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Toevallig een illegale versie van photoshop? Een aantal shortcuts werkten niet in een niet legale versie van photoshop :)

[ Voor 47% gewijzigd door gorgi_19 op 13-10-2004 09:15 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je zit wel op de goede plek volgens mij. Anyway, ik denk dat je of een programma hebt draaien wat die snelkoppeling al gebruikt (bv ICQ) of je Photoshop is gewoon gaar en dan wil het weleens helpen om even de preferences te ditchen. Ik weet niet meer uit mijn hoofd welke, maar als je tijdens opstarten ff wat toetsen ingedrukt houdt doet hij het tijdens opstarten.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

gorgi_19 schreef op 13 oktober 2004 @ 09:14:
Toevallig een illegale versie van photoshop?
Nee dat speelde met Photoshop CS :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

OzBoz schreef op 13 oktober 2004 @ 09:14:
[...]

ah, dan was ik in de war :X

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

... maar als je tijdens opstarten ff wat toetsen ingedrukt houdt doet hij het tijdens opstarten.
shift+alt+ctrl it is :).

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
In prefs heb ik 'keybordzoom resizes window' aangevinkt. Nog handiger want dat scheelt een toets. Als ik alt er nu bijpak zoomt ie normaal. Alles andersom dus eigenlijk maar wel fijner werken. Mij weer blij... :)

Verwijderd

Topicstarter
En nu kapt ie er ineens weer mee |:(

Verwijderd

Ook de legale versie heeft zo zijn lijst met [censuur] zaken :) Ik had zelf al het gevoel dat de nieuwe CS veel buggier aanvoelde, en toen ik het zo op tafel legde kwamen er meer mensen met hetzelfde gevoel :) Het zijn al die ietspietsie kleine dingetjes die je gaan irriteren als je er de hele dag mee werkt :P
Pagina: 1