Bij een vriend van me doet zijn win 95 systeem vreemd.
Bij opstarten geeft ie, voor windows, de melding dat verscheidene bestanden beschadigd zijn --> ScanDisk wordt gestart en kan deze niet repareren.
Bestand verwijderen en de opstart procedure gaat verder.
Wanneer windows draait zie je wel dat instellingen at random veranderen.
Opnieuw opstarten levert op dat andere bestanden als beschadigd gemeld worden --> zelfde vervolg.
Hij draait geen virusscan of firewall oid, is nauwelijks online via planet inbel verbinding.
Aangezien ik Norton 2002 trial op cd heb wilde ik deze installen, dit ging niet (norton 2002 werkt niet met win95, in plaats daarvan zou dan norton 2001 installt worden). Na deze melding gebeurde er niets meer.
Ook spybot etc wilde ie niet installen.
Daarom housecall van trendmicro gedaan, ruim 20.000 bestanden gescand, maar geen virus.
't gaat trouwens om een pentium 200 met 32 mb ram en zoals gezegd win 95.
Iemand een idee wat hieraan gedaan kan worden?
(behalve weggooien dan
)
Bij opstarten geeft ie, voor windows, de melding dat verscheidene bestanden beschadigd zijn --> ScanDisk wordt gestart en kan deze niet repareren.
Bestand verwijderen en de opstart procedure gaat verder.
Wanneer windows draait zie je wel dat instellingen at random veranderen.
Opnieuw opstarten levert op dat andere bestanden als beschadigd gemeld worden --> zelfde vervolg.
Hij draait geen virusscan of firewall oid, is nauwelijks online via planet inbel verbinding.
Aangezien ik Norton 2002 trial op cd heb wilde ik deze installen, dit ging niet (norton 2002 werkt niet met win95, in plaats daarvan zou dan norton 2001 installt worden). Na deze melding gebeurde er niets meer.
Ook spybot etc wilde ie niet installen.
Daarom housecall van trendmicro gedaan, ruim 20.000 bestanden gescand, maar geen virus.
't gaat trouwens om een pentium 200 met 32 mb ram en zoals gezegd win 95.
Iemand een idee wat hieraan gedaan kan worden?
(behalve weggooien dan