Toon posts:

Vraag Olympus 765 Camedia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de Olympus 765 Camedia digitale camera.

Ik wil deze binnenkort aanschaffen maar weet niet of er naast de
accu ook oplaadbare batterijen gebruikt kunnen worden.

Op de site van Olympus zag ik dat de BU-70SE beschikbaar is maar
kan deze ook voor de 765 gebruikt worden ?
De informatie staat op de volgende page : http://www.olympus-nederl...gimg/intro.cfm?id=BU-70SE

Misschien weet iemand of dit mogelijk is ?

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 14:55
Wat bedoel je precies? Een oplaadbare batterij is gelijk aan een accu.

Volgens mij is de batterij(/accu) die wordt gebruikt niet een standaard AA of AAA batterij, dus die kun je niet gebruiken. Wel extra accu's die je ongetwijfeld bij Olympus kan kopen.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende staat beschreven voor de camera

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit model laat snelheid zien met de capaciteit om twee AA accu's in ongeveer 105 minuten op te laden. Er passen tot aan vier AA en twee AAA accu's in en maakt zelfs gelijktijdig opladen van beide typen accu mogelijk. Het accu bescherm system helpt om optimale prestaties te bereiken door overlading te voorkomen. Met het ultracompacte formaat en de losse lichtnetkabel past het model gemakkelijk in elke tas, ideaal voor wie veel onderweg is. Deze lader is compleet met vier hoge capaciteit herlaadbare NI-MH accu's (2100mAh) en accuhouder.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er staat dus een Camedia dus is deze volgens mij geschikt voor de Olympus 765 Camedia.

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-02 16:46

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik ben zelf in bezit van de C-765. Daar gaan geen AA of AAA batterijen in. Dat past gewoon niet. De Li-10B is de gebruikte accu. Ik heb er 2. Ze zijn zo rond 2 uur weer vol.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:41:
Er staat dus een Camedia dus is deze volgens mij geschikt voor de Olympus 765 Camedia.
Ik denk persoonlijk dat het beter past bij bijvoorbeeld de Olympus Camedia 2020Z of een aantal andere Oly's die AA- of AAA accu's gebruiken.
Camedia is een zeer algemeen begrip dat door Olympus over te pas en soms te onpas bij wordt vermeld.

Verwijderd

Topicstarter
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben zelf in bezit van de C-765. Daar gaan geen AA of AAA batterijen in. Dat past gewoon niet. De Li-10B is de gebruikte accu. Ik heb er 2. Ze zijn zo rond 2 uur weer vol.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe lang gaat die accu mee als je het lcd display gebruikt ?

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-02 16:46

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik gebruik altijd het lcd display. Dat vind ik veel makkelijker. Laatst ben ik een dag naar de dierentuin geweest in Emmen. Foto's met flits en zonder gemaakt, tevens veel geprobeerd en zoom gebruikt. Voor zover ik mij herinner, kon ik de hele dag met de accu doen. Een kaartje van 128 MB helemaal vol geschoten.
Pagina: 1