Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik zou het niet weten!@?
Geintje,
Format c: en dan ben je alles kwijt op de c: schijf.
Geintje,
Format c: en dan ben je alles kwijt op de c: schijf.
Moet ik dat doen van een boot disk?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
formateren wat is dat dan??
en oh ja met een bootdisk kom je automatisch in de dos prompt. Type format c: als je lang wilt wachten en format c: /q als je het snel wil doen
die q is van quick
maar uhhh als jij nie weet hoe je dat mot doen weet je dan wel hoe je weer een systeem op je bak moet zetten????
en oh ja met een bootdisk kom je automatisch in de dos prompt. Type format c: als je lang wilt wachten en format c: /q als je het snel wil doen
die q is van quick
maar uhhh als jij nie weet hoe je dat mot doen weet je dan wel hoe je weer een systeem op je bak moet zetten????
Ik zou format c:/s doen, dan kun je tenminste booten van de harddisk.
Maar als je vraagt wat formatteren is, heb ik er geen vertrouwen in dat je weet wat je daarna moet doen.
...
Maar als je vraagt wat formatteren is, heb ik er geen vertrouwen in dat je weet wat je daarna moet doen.
...
Verwijderd
Er zijn natuurlijk meerdere manieren om dit te kunnen bereiken:
1) Schroef je pc open, pug de harddisk eruit, zet je raam open (liefs van 2 hoog) en laat de schijf vallen.
2) schroef je harddisk open, laat er bijvoorbeeld wat sigaretenas in vallen, schroef hem dicht en zet hem terug in je systeem.
3) Leer schratchen met de koppen van je harde schrijf (een soort dj-gevoel dus), plug de harddisk op je speakers en go!
4) Leg je harde schijf eens een paar dagen in de vriezer, erg leuk effect om hem hierna gelijk weer op te starten terwijl de temperatuur van de schijf nog rond de -10 graden ligt!
5) Goudvissen zijn dol op gezeldschap, heb je een vissenkom of aquarium, leg je harde schijf hier eens een paar dagen in, resultaat een zeer tevreden huisdier en een harde schrijf die gegarandeerd leeg is
Sorry liet me een beetje gaan, moet toch een gaan leren niet om 3 uur 's middags al aan het bier te gaan
Format C:/S, zou het beste moeten werken, succes!
1) Schroef je pc open, pug de harddisk eruit, zet je raam open (liefs van 2 hoog) en laat de schijf vallen.
2) schroef je harddisk open, laat er bijvoorbeeld wat sigaretenas in vallen, schroef hem dicht en zet hem terug in je systeem.
3) Leer schratchen met de koppen van je harde schrijf (een soort dj-gevoel dus), plug de harddisk op je speakers en go!
4) Leg je harde schijf eens een paar dagen in de vriezer, erg leuk effect om hem hierna gelijk weer op te starten terwijl de temperatuur van de schijf nog rond de -10 graden ligt!
5) Goudvissen zijn dol op gezeldschap, heb je een vissenkom of aquarium, leg je harde schijf hier eens een paar dagen in, resultaat een zeer tevreden huisdier en een harde schrijf die gegarandeerd leeg is
Sorry liet me een beetje gaan, moet toch een gaan leren niet om 3 uur 's middags al aan het bier te gaan
Format C:/S, zou het beste moeten werken, succes!
Verwijderd
ik zou "format c: /s /q /u /autotest" doen...
/s = systeembestanden = nog kunnen booten
/q = quick
/u = onvoorwaardelijk, geen unformat-info wordt gesaved
/autotest = zonder bevestiging
daarna steek je je win98 CD erin en RTFM
/s = systeembestanden = nog kunnen booten
/q = quick
/u = onvoorwaardelijk, geen unformat-info wordt gesaved
/autotest = zonder bevestiging
daarna steek je je win98 CD erin en RTFM
Vooral dat RTFM is HEEL belangrijk!!!
Voor diegenen die niet weten wat dat inhoud:
Read the fucking manual.
Maar aangezien veel mensen niet weten wat een gebruiksaanwijzing is... zie ik het somber in.
Voor diegenen die niet weten wat dat inhoud:
Read the fucking manual.
Maar aangezien veel mensen niet weten wat een gebruiksaanwijzing is... zie ik het somber in.
Verwijderd
Waarom krijg ik altijd: 'Registering bad clusters' als ik mijn schijf formateer terwijl ik geen bad clusters heb?
Omdat je misschien stiekem wel bad clusters heb?
Als je die melding krijgt dan heb je WEL bad clusters. Die melding houdt ook in dat bij het formatteren die bad clusters worden gemaskeerd zodat je ze niet ziet als de formattering klaar is.
Verwijderd
Als ik met FDISK partities heb verwijderd en daarna weer nieuwe gemaakt heb, en dan formateer geeft 'ie die melding niet, alleen als ik daarna weer formateer wel dus, hij zou dan de eerste keer toch gelijk die bad clusters moeten zien?
KIP:
Terug brengen die HDD, het magneetlaagje op je HDD is...
... instabiel zal ik maar zeggen.
Terug brengen die HDD, het magneetlaagje op je HDD is...
... instabiel zal ik maar zeggen.
Verwijderd
TwwT_Unexplained: format /s <-- dan krijg je toch geen cdrom-support? of die win98-cd mot bootable zijn.... (weet ik veel, kep nog nooit een "echte" win98-cd gezien
)
Verwijderd
Ga naar je bios, open optie passw.
Type blind passw. and save and exit!

Now your PC is ready for anyway you want it!
Type blind passw. and save and exit!
Now your PC is ready for anyway you want it!
Verwijderd
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffff
eigenlijk zouden we helemaal niet zo naar moeten doen
we zijn hier toch om elkaar een handje te helpen 
eigenlijk zouden we helemaal niet zo naar moeten doen
PC-Dealer-> Handleiding.. handleiding... Wacht ff, zijn dat niet die stukjes papier die uit een doos komen vallen als je na een maand of drie eens denkt;"Kom, laat ik eens wat dozen platvouwen; zit toch niks meer in."? Dat soort dingen noemen ze dus handleidingen... Goh.

Kaj.
Kaj.
Ik heb ooit eens ergens gelezen (niet in een handleiding
) dat "ervaring is wat je krijgt als je geen handleiding gebruikt"
Nou komen hier veel ervaren mensen, te oordelen aan het aantal RTFM-vragen dat hier gesteld wordt.
En speciaal voor PcDealer:
IMHO,ROFL,ROFLMAO,LOL
leg deze ook maar ff uit voor de newbies
Nou komen hier veel ervaren mensen, te oordelen aan het aantal RTFM-vragen dat hier gesteld wordt.
En speciaal voor PcDealer:
IMHO,ROFL,ROFLMAO,LOL
leg deze ook maar ff uit voor de newbies
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1