Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope mp3 speler met ogg support

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor m'n vriendin een goedkope mp3 speler met ogg support en bij voorkeur AAA of AA ondersteuning.
Helaas kom ik uit op een toch wat dure iriver van >150 euro.
Goed hartstikke mooi ding natuurlijk, maar m'n vriendin hoeft niet zo'n luxe model.
D'r hoeft eigenlijk niet eens een schermpje op te zitten.

Weet er iemand nog een modelletje dat wat goedkoper is mét ogg support?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welke MP3 speler??!
Beste flash mp3 speler met ogg ondersteuning?

[search=mp3 AND ogg]

[ Voor 187% gewijzigd door Microkid op 13-10-2004 07:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik zag laatst een HP mp3-spelertje bij de Dixon dacht ik. Hij was klein, 256mb, best mooi om te zien eerlijk gezegd, minder dan 150 euro en ogg support.

Ik heb natuurlijk geen idee van de geluidskwaliteit, maar daar gaat het je vriendin ook niet om als ik het zo lees.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
huh geen schermpje?? met een verzameling mp3s van 50 of meer op zo'n ding MOET je een schermpje hebben! hoe kun je anders navigeren en zien welk nummer je wilt afspelen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de links die Microkid geeft mietde, ik zie wel heel erg weinig eigen inzet om erachter te komen wat er meer op de markt is naast de iRiver :) Echt goedkope spelers met ogg-support zul je niet zo makkelijk vinden, de meeste zijn wel boven de 100 eur. Succes met je keuze.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.