Na een verse Windows XP Pro SP2 installatie leek het me wel een goed moment om eens een andere Bittorrent client te proberen, dus ik installeerde Azureus. Dat beviel me niet zo, dus heb ik mijn oude client BitTornado weer geïnstalleerd.
Wanneer ik nu in Mozilla Firefox een torrent aanklik, moet ik aangeven wat Firefox met dit type bestand moet doen. Het probleem is echter dat de "OK" knop grayed out is. Bij "Tools -> Options -> Downloads -> File types" staan .torrent files niet in de lijst.
Wat kan ik hier aan doen? (Behalve IE gebruiken
)
Firefox opnieuw installeren vind ik geen goed plan, aangezien ik net een uur bezig ben geweest met plugins installeren en configureren.
Alle suggesties zijn welkom
Wanneer ik nu in Mozilla Firefox een torrent aanklik, moet ik aangeven wat Firefox met dit type bestand moet doen. Het probleem is echter dat de "OK" knop grayed out is. Bij "Tools -> Options -> Downloads -> File types" staan .torrent files niet in de lijst.
Wat kan ik hier aan doen? (Behalve IE gebruiken
Firefox opnieuw installeren vind ik geen goed plan, aangezien ik net een uur bezig ben geweest met plugins installeren en configureren.
Alle suggesties zijn welkom
[ Voor 5% gewijzigd door Hazuki op 13-10-2004 03:31 ]
Koekie?