Toon posts:

[php] sorteren artikels

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Op dit onderstaand topic hadden jullie n vraag beantwoord, alleen was de vraag neit goed begrepen en is het topic nu gesloten dus open ik maar een nieuw, sorry

[rml][ php] handmatig sorteren artikels in database via cms[/rml]

Het is dus de bedoeling om in een cms de nieuwtjes wat daar staan zelf dmv pijltjes in een willekeurige volgorde te zetten. Dus dat als ik op het pijltje omhoog klik dat bepaalde artikel omhoog gaat in het rangschikken.

Weet iemand misschien hoe dit in zn werk gaat?
Alvast bedankt!

Groetjes

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zal een extra veld moeten toevoegen aan de tabel om de rangorde op te slaan. Kijk eens hoe bijvoorbeeld phpBB forums en categoriën sorteert, dan kom je er denk ik wel uit.

Overigens, je hoeft niet te groeten onder elke post. Neemt alleen maar ruimte in beslag. :)

[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 13-10-2004 01:23 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54
Ik snap je vraag nog niet helemaal... Als het de bedoeling is dat alleen jij de artikelen kunt ordenen: ^^^.

Als je iets anders bedoelt zul je toch echt wat meer info moeten geven. Show eens een stukje code en bijvoorbeeld een voorbeeldpagina.

offtopic:
Meestal wordt het trouwens niet op prijs gesteld om na een slotje hetzelfde topic te heropenen

Regeren is vooruitschuiven

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

* gorgi_19 heeft e-mail :)

Sowieso: vanuit PHP nieuw SQL statement uit gaan voeren tegenover je database en opnieuw binden of je moet zelf een eigen quick sort implementatie gaan schrijven, wat je niet gaat willen :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.