Toon posts:

JMail werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn webserver, windows 2000 advanced server mijn jmail niet aan de praat. Het gaat om een oudere site die altijd heeft gewerkt bij een provider maar nu bij mij niet meer. Ik heb Jmail geinstalled van Dimac maar hij doet geen ****. Ik wordt er gek van ik heb alles geprobeerd. ik zie op inet dat het een fluitje van een cent moet zijn maar het wil niet werken. Ook de scripts voor asp ( ik heb hccnet ) kloppen zoals er op internet staat. Jmail.Send ( "smtp.hccnet.nl" ) moet goed zijn maar toch doet hij het niet. De volgende pagina na het versturen van de email komt niet. Geeft DNS fout. Iemand een idee, versie confict ofzo?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De volgende pagina na het versturen van de email komt niet. Geeft DNS fout. I
Heb je misschien meer specifieke informatie? :o
DNS error: welke server wordt niet gevonden? Klopt die server? Is die ook wel bekend bij de server? (idem natuurlijk alle andere relevante servers zoals smtp).

offtopic:
W2kAS is geen webserver maar een platform. Er zijn vele webservers die er op draaien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SMTP server draaien on IIS. Hij zegt gewon dat de pagina niet wordt gevonden, hij voert het Jmail niet goed uit...