MP3 naar AC3 naar MENU op een DVD ?

Pagina: 1
Acties:

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 14:44
Hallo beste mensen,

Ik heb hier dus een stuk of 20 MP3 bestanden van elk ongeveer 85mb groot en elk bestand duurt ongeveer een uur. Nu wil ik deze zo omzetten, zodat ik deze af kan spelen op mijn standalone-dvdspeler.

Het probleem is alleen, kan je geluid afspelen (dus die ac3) zonder een beeld erbij?? Ik wil namelijk een menu erbij maken dat wanneer ik op de betreffende MP3/AC3-naam klik (die ik in dat menu zet dus) ik ook naar dat bestand toe ga en de dvd-speler het af ga spelen?

Het gaat dus NIET om een mp3-dvd, maar om mp3's die ik om wil zetten naar ac3 (of pcm) zodat ik ze af kan spelen op mijn standalone-dvdspeler (zonder beeld erbij het liefst), maar mét menu :)

Alvast bedankt!
Grtz, The_ReVenger

• RV
o ja ik gebruik het programma Encore DVD van Adobe ... is dat een goed programma daarvoor? twas namelijk redelijk duur :P

• RV
niemand?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Niet kicken binnen 24 uur, lees de FAQ & Forumgedrag.

EN je weet niet of het werkt maar koopt een programma van €550? Daar trapt natuurlijk niemand in... Je zou toch beter moeten weten, je bent al lid sinds 2001...

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

The Third Man

The Third Jellyfish

Er bestaat een progje dat dat kan, ik kan even niet op de naam komen maar staat ook in de meuktracker. Vreemd dat je eigen zoektochten niets hebben opgeleverd, je bent zeker niet de enige met die vraag (hint: GoT search, Google naar 'audio DVD')....

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

DVDlab..... kost maar $89 en er is een trail versie, dus je kunt het uitproberen...
http://www.mediachance.com/dvdlab/

edit: ehhh $99.. :|

[ Voor 10% gewijzigd door Caveman op 14-10-2004 10:07 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• RV
FirePuma142 schreef op 14 oktober 2004 @ 00:18:
Niet kicken binnen 24 uur, lees de FAQ & Forumgedrag.

EN je weet niet of het werkt maar koopt een programma van €550? Daar trapt natuurlijk niemand in... Je zou toch beter moeten weten, je bent al lid sinds 2001...
wa heeft dat ermee te make voor hoelang ik lid ben ? Nix toch ... trouwens als je t zo graag wilt wete ik heb 't ook nie gekocht maar de TRY-OUT gedownload van hun website ...(mar da wil nog nie zeggen dat t programma niet duur is ;))

Ik heb op heel veel dinge gezocht hier ... audio dvd heb ik ook gevonden en gedownload, alleen ik kon nergens vinden hoe je je eigen menu kon imporeren hoor ...

Als ik dvdlab wil gebruiken zal ik de PRO versie moeten gebruiken (die ondersteunt ook Audio Only) mar dvdlab pro is nog niet gereleased staat op de site en de gewone dvdlab wel

[ Voor 26% gewijzigd door RV op 14-10-2004 11:28 ]

• RV
neimand???

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

The_ReVenger schreef op 14 oktober 2004 @ 11:16:
[...]

Als ik dvdlab wil gebruiken zal ik de PRO versie moeten gebruiken (die ondersteunt ook Audio Only) mar dvdlab pro is nog niet gereleased staat op de site en de gewone dvdlab wel
Als je nu eens iets verder zoekt op die site kun je gewoon een beta versie van PRO downloaden hoor...... http://www.mediachance.com/files/DVDlabProRC4.exe

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1