Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens SX 1 geheugen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al naar verschillende sx1 forums geweest ,maar nergens kan ik vinden wat er maximaalis wat ik in de siemens sx1 kan stoppen
en of dit rs of gewoon mcc moet zijn??
:'(

Verwijderd

sjonge jonge. Kijk en post eens hier: Siemens SX1 - Deel 4

Verwijderd

Topicstarter
Die is van juni die post en gaat maar tot 256 kan er dus geen 512 in? staat nergens bij dat er maximaal 256 in kan

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wat is de maximum capatiteit van MMC kaarten?
Deze vraag is al vele malen gesteld. Er bestaan 512 MB en 1 GB MMC kaarten. Deze zijn echter redelijk moeilijk verkrijgbaar en ze zijn duur. De prijs van MMC kaarten neemt niet af naarmate de capaciteit toe neemt, m.a.w. 2x256 is goedkoper dan 1x512.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoeveel kan er maximaal in een SIEMENS SX1 dat is mijn vraag en dat kan ik nergens in topic deel 4 van de siemens sx1 vinden.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn een aantal gebruikers die een 1gb mmc in gebruik hebben, dat staat wél in dat topic.

Verwijderd in "Siemens SX1 - Deel 4"
Verwijderd in "Siemens SX1 - Deel 4"

Even zoeken dus. Veel grotere kaartjes zijn op dit moment niet verkrijgbaar, 2gb is wel verkrijgbaar volgens mij, maar moeilijk. Waar je 1gb kunt kopen kun je eenvoudig zelf vinden in de Pricewatch

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Jups, een schoolgenoot en een mentor van mijn intro hiero heeft er ook een MMC van 1gb inzitten, had ie ergens voor 99,- op de kop getikt en werkte prima volgens hem.
Hebben 'm ook aan 't werk gezien met 't ding en het werkte inderdaad prima!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/zoek.gif is de functie waarmee je kunt zoeken in een topic, daarmee had het best moeten lukken in het SX1 topic...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.