Bios problemen of mobo aan het overlijden?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag mensen,

Ik heb de laaste tijd veel problemen met men comp, ik zelf denk dat et aan men bios ligt, Ik had laast ook een topic dat men dual-channel et opgegeven hebt, maar krijg nu steeds meer kuuren, Opeens start niet niet meer bijvoorbeeld, Opeens valt et geluid weg, bios op default zetten, start de comp opeens niet meer op, mem in een andere bank gezet daarna terug gezet, start die weer niet op, elke keer als ik iets verandert in de bios, start die soms niet meer op (daarmee bedoel ik zwart beeld) En noem maar op. wat kan hier het probleem van zijn? bios denk ik? Nu is eigelijk men vraag, is er een gecrackte bios voor de asus P4P800? Ik heb nog geen andere biosen geprobeert, dat zal ik morgen ff doen, ga ik ff wat oudere biosen proberen. "nu" doet die et weer ff, maar weet niet voor hoe lang :/ Hebben er trouwens meer last van dit soort kuuren? Ik heb ook wel gelezen dat de asus mobo's hier best vaak last van hebben, (vorige ook al die ik had, de zelfde) maar die deed helemaal niks meer en kon ik de vuilnisbank gooien. Maar als iemand een gecrackte versie heeft graag.

Blaad

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
Wat zou je met een gecrackte willlen dan? Met een standaard bios zou ie prima moeten lopen :?

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Misschien dat er een gecracte is dat alle fouten enz verholpen zijn, maar zal wel ff een ouwere versie proberen want hier word je niet goed van, is die uit geweest, wil je em aanzetten, doet die niks :| ben je weer een uur bezig om em aan de praat te krijgen.

Blaad

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-02 01:41
Niet alleen leren is een vak. Ook punten, komma's en alinea plaatsen is een vak. :+

Je bijdrage is nog te volgen maar verdient wel de nodige interpunctie.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Asus heeftover het algemeen al wel vaak een betabios op de site staan. Echter, als je vaker problemen hebt zou ik toch eens kijken naar de rest van je hardware

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Post in het juiste subforum, PMG is er niet voor niets, en Overige Hardware is GEEN dumpbak :o

Verder gaat deze op slot ipv gemoved te worden want hij voldoet niet aan het PMG Beleid

- je topicstart heeft erg veel woorden maar erg weinig specs en erg weinig duidelijkheid (WAT verander je dan in BIOS dat tot zwart beeld leidt, bijvoorbeeld)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.