Overzetten hd, user account beveiliging.

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 09:17
Hoi,

Ik post deze maar op goed geluk hier, is een beetje software/hardware probleem. Pas geleden brande mijn processor door doordat mijn ventilator er zomaar mee kapte. Was niet zo'n ramp want het was een oud ding, maar nu probeer ik mijn gegevens over te zetten. Het ging goed tot ik dingen uit mijn documenten wou halen.
Ik heb dus mijn hd op een andere pc aangesloten, op slave gezet. Alleen in mijn documenten kan ik dus niet, waarschijnlijk vanwege mijn windows account die mijn folders persoonlijk maakte. Nou probeerde ik mijn hd primary te zetten om gewoon in te loggen via dat account. Hij start windows gewoon goed op, maar bij het inlogscherm werken muis noch toetsenbord. Heb vanalles geprobeert (anders toetsenbord, usb muis enz) maar niks helpt.
Mijn vraag is dus, weet iemand waardoor mijn muis/toetsenbord niet reageren? Of is er een manier of via xp dat account "in te laden" , zodat ik alsnog bij die documenten kan?

edit: op beide staat windows xp.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 12-10-2004 23:59 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hang em maar gewoon als slave dan, en kijk even in de FAQ of zoek ff goed.
Je kunt gewoon als Administrator de rechten van over de map nemen en de boel kopieren of verplaatsen.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

mijn ervaring is, dat wanneer je de hdd cloned met Norton ghost dat de rechten verloren gaan (als je bv. de documenten weer uit de image extract). Misschien een idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Booten: regel even een andere processor voor de doorgebrande CPU (vergeet de cooler niet ;) ). Of misschien: zet de HDD in een machine die "genoeg" overeenkomt met de doorgebrande.

Verwijderd in "Overzetten hd, user account beveiliging."'s manier heb ik niet gemerkt, maar proberen kan dus :)

Maar goed, dat is secundair:
Ik post deze maar op goed geluk hier, is een beetje software/hardware probleem.
De hoofdvraag lijkt me hoe bij je gegevens te komen, iets dat prima in Windows Operating Systems past. Maar omdat het daar in de Windows Operated Systems - FAQ staat, is verplaatsen zinloos en sluit ik :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.