Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook kaarten voor een gps waarbij je ook bospaden en andere onverharde wegen kunt zien?

Ik ben in het bezig van een Garmin GPS 3 en gebruik Alturion 5 Prof om route's via mn laptop te plannen.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Er zijn van sommige gebieden topgrafische kaarten voor in de GPS. Maar verwacht ook daar niet te veel van. Wel zijn van (o.a. nederland en belgie) topgrafische kaarten waarop je dan een route kunt inplannen. Deze route kun je als waypoints opslaan in je GPS. de kaarten zelf echter niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk dat je een GPS NOOITmoet zien als een vervangen voor een goede kaart maar als een hulpmiddel. Ik zou ook nooit zonder kaart/kompas gaan wandelen. Welk kan je vantevoren idnerdaad mbv de kaart een aantal WP maken en zo het pad volgen. Ik zou het alleen nooit doen

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de info, is er ook een pagina waar je die topografische kaarten kunt bekijken?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nee, zit copyright op die kaarten. Marre zoek maar eens op kabouterbond of ozice (dacht ik). die hebben een uitleg pagina, waar geloof ik een paar samples opstaan.

Enne inderdaad. GPS is slechts een hulpmiddel. Zorg eerst dat je met kaart en kompas kunt omgaan. Dan is GPS slechts een (zeer nuttig wel eens waar) aanvulling. Nooit een vervanger (te kwetsbaar ook).

[ Voor 39% gewijzigd door Cyberpope op 12-10-2004 22:13 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......