Marantz cd 5400 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb onlangs een gloednieuwe Marantz cd speler gekocht, te weten de cd 5400! Mooi apparaat hoor! Maar de laatste tijd doet ie een beetje vreemd, soms als je een cd afspeelt , geeft de cd paar tellen geen geluid en gaat na die paar tellen gewoon weer verder met spelen. Met krassen heeft het niets te maken ben ik achter gekomen! Het komt niet vaak voor maar heel af en toe doet ie t!
Herkent iemand dit mankement? Is er wat aan te doen?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

dit probleem is mij volkomen vreemd. Ik heb een CD7300, maar dit heb ik zelfs nog nooit gehoord. Doet ie dat gewoon tijdens het spelen? Gewoon terugbrengen dan maar!

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij doet dit tijdens het spelen, valt gewoon ff paar tellen weg, daarna gewoon weer verder. Het fijne is, ik heb m besteld via een internet bedrijf, dus terugbrengen is wat lastiger!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Heb je hem digitaal aangesloten staan of analoog? Indien het digitaal is kan het probleem ook aan de versterkerkant liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de cd speler analoog aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:50

voodooless

Sound is no voodoo!

Vaag. Ik heb het ding ook, en nergens last van. Ik denk dat het gewoon een grantie geval is!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

toch maar regelen met die online winkel, waarschijnlijk moet je hem dan weer opsturen ofzo. Het lijkt me toch knap irritant wetende dat je gewoon een prima speler in huis hebt die gewoon niet naar behoren functioneert.

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Pagina: 1