NU DDW-081 firmware B377?

Pagina: 1
Acties:

• The_Roman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-02 12:49
Beste mensen,

Vandaag heb ik de NU brander gekocht, DDW-081.. die voor 49 Euro bij de MediaMarkt..

Het is een + brander, maar het is algemeen bekend dat hij met de B373 firmware van de DDW-082 ook - kan branden. Ik zag echter op de site dat er tegenwoordig ook een B377 firmware update is en ik vroeg me af of ik dat ook kon gebruiken voor mijn 081.

Weet iemand hier of dat kan en/of er andere oplossingen zijn?

Groet en bedankt, Roman!

Omne Ignotum Pro Magnifico

Verwijderd

The_Roman schreef op 12 oktober 2004 @ 21:17:
Beste mensen,

Vandaag heb ik de NU brander gekocht, DDW-081.. die voor 49 Euro bij de MediaMarkt..

Het is een + brander, maar het is algemeen bekend dat hij met de B373 firmware van de DDW-082 ook - kan branden. Ik zag echter op de site dat er tegenwoordig ook een B377 firmware update is en ik vroeg me af of ik dat ook kon gebruiken voor mijn 081.

Weet iemand hier of dat kan en/of er andere oplossingen zijn?

Groet en bedankt, Roman!
Ik heb deze brander een maand of zo, ik heb de B377 firmware geflashed. Deze werkt prima.
(het gerucht gaat dat later -081 drives niet meer met de 082 firmwares flashen (die van mij is gefr in sept 03 (staat op de doos)

de B377 firmware geeft fantastische reslutaten lage pi, pif en helemaal geen Po fouten. Ik gebruik het leifst Arita +r 4x met ricoh mediacode.
Met de laatse firmware brand deze weer op 4X, op oudere firmware op 8X
maar de brandkwaliteit maakt dit meer dan god.

• The_Roman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-02 12:49
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 21:43:
[...]

Ik heb deze brander een maand of zo, ik heb de B377 firmware geflashed. Deze werkt prima.
(het gerucht gaat dat later -081 drives niet meer met de 082 firmwares flashen (die van mij is gefr in sept 03 (staat op de doos)

de B377 firmware geeft fantastische reslutaten lage pi, pif en helemaal geen Po fouten. Ik gebruik het leifst Arita +r 4x met ricoh mediacode.
Met de laatse firmware brand deze weer op 4X, op oudere firmware op 8X
maar de brandkwaliteit maakt dit meer dan god.
Thanx voor het antwoord! Ik heb hem reeds op B377 geflashed, alleen ik heb met Princo's steeds 'device doesn't respond' .. waardoor minimaal de helft van mijn DVD's weggepleurd kunnen worden :(.. ik ben een ervaren CD-brander, maar this kinda bakes my noodles..

Weet iemand waar dit door komt? (DMA settings reeds gechecked, brandtest Nero laat goede resultaten zien)..

Omne Ignotum Pro Magnifico

• webdokter
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb laatst ook een Nu-tech brander gekocht DDW-081 en al een aantal dvd's en cd's gebrand zonder problemen. Nu heb ik hem laatst geflashed met firmware B364 en nog een aantal dvd's gebrand zonder problemen.

Nu wou ik laatst een cdtje branden doet hij het niet meer hij herkend de cd-r niet en doet er dus niks mee (behalve steeds vragen om een lege cd-r :'()

Om te proberen hem toch weer aan het cdtjes branden te krijgen (heeft hij toch gedaan?) heb ik de firmware versie bx32 erop gezet nog niks. Daarna heb ik de volgende firmware versies geprobeerd: b377, bx30, bx31, b372. Nu heb ik nog steeds het probleem dat hij geen cd-r schijfjes herkend.

Heeft iemand anders dit zelfde probleem en/of weet iemand de oplossing om hem weer aan de gang te krijgen? :?

Anders ben ik genoodzaakt de brander terug te brengen naar de mediamarkt en dan kan ik misschien een tijdje niet branden en dat is niet leuk.

Wie o WIe kan me helpen?

WEBDokter