Turn it off and on again.
S.T.F.U
Zeg dat in dat andere topic ofzo...
Zeg dat in dat andere topic ofzo...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
probeer eens nieuwere drivers voor je video kaart, ik heb ook eens shit gehad met een DVP speler met veel strepen op het scherm, nieuwe drivers, probleem weg...
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
misschien dat 1 koeler in je kast je regio 2 dvd codec stoort door een te lage frequentie waar veel vibratie bij optreden....
Geduld is een schone zaakOp zaterdag 30 december 2000 22:53 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
ik heb nou al twee keer gevraagd of jullie een manier weten om mijn dvd speler(liteon ltd 122 ) aan de gang te krijgen ik krijg namelijk alleen maar gescrambled beeld met een regio 2 film en ik heb de player ook op regio 2 gezet maar toch krijg ik gescrambled beeld
ik gebruik power dvd 2.5
Bekend probleem van PowerDVD. Doet ie wel vaker met Geforce kaarten.
Als je Hardware Acceleration uitzet, of als je reference drivers voor je video kaart installeerd is het probleem weg.
Je kan ook kijken of je ergens PowerDVD 3.0 vandaan kunt halen. Daar heb je meestal geen last van deze bug.
Voor ik het vergeet. Nee. Ik leef niet. Heb ik nooit gedaan.
Als je Hardware Acceleration uitzet, of als je reference drivers voor je video kaart installeerd is het probleem weg.
Je kan ook kijken of je ergens PowerDVD 3.0 vandaan kunt halen. Daar heb je meestal geen last van deze bug.
Voor ik het vergeet. Nee. Ik leef niet. Heb ik nooit gedaan.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Pagina: 1