ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht en daar heb ik weer de software van de netmd op geinstaleerd ( openmg enz) maar nou is het zo dat als ik een bestandje in de "Check-out" doe in de minidisc wel komt maar als ik het dan af wil spelen komt er geen geluid uit de oordopjes, hij speelt hem wel af maar dan zonder geluid. bij minidiscs die ik op mijn vorige pc heb gemaakt is er wel geluid dus de oordopjes zijn niet kapot en de netmd ook niet maar toch hoor ik geen geluid als ik bestandjes op de disc zet...heb het met verschillende discs geprobeerd en steeds weeer dit probleem...ik weet echt niet of ik iets verkeerd heb gedaan of niet tijdens het instaleren want heb gewoon alles gedaan zoals ik dat ook op de oude pc heb geinstaleerd....dus opzich zou ie gewoon moeten werken...maar hij doet het niet...echt heel vaag en ook kut omdat het zeg maar net iets meer dan een jaar geleden is dat ik hem gekocht had de garantie is dus verlopen
...weet iemand mischien een oplossing? want vind het best kut...zoon rotding kostte toen ik um kocht 250 euries en om um nu al te vervangen vind ik ontzettend jammer...ohja heb ook nog met verschillende usbkabels geprobeerd maar dat mocht ook niet baten
Werkt de disc wel in andere minidisc spelers?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
de discs die ik eerder had gemaakt (voordat ik de software op de nieuwe pc heb gezet) doen het allemaal wel dus het is nogal weirde shit.