ik wil dus draadloos pc-laptop netwerk verbinden met vast netwerk.
ik heb een draadloos laptopkit van trust die je aansluit op een pc met usb en bij de laptop dmv pc-card.
ik had eerst dus deze usb kastje op de win xp pro (pc1) zitten en daar kon ik een netwerkbrug doen zodat de laptop een ip kreeg via pc1 van de router (Afbeelding 1) en dus alle pc's elkaar konden zien.
nu heb ik dat veranderd en heb de laptop aangesloten op pc2 met windows 2000(waar blijkbaar geen optie zit om netwerkbrug inteschakelen.)
zie afbeelding 2.
nu kan ik alleen van laptop naar pc2 en terug
en pc1 naar pc2 en weer terug
hoe kan ik er voor zorgen dan ik dat alle pc's elkaar kunnen zien op de win 2000 bak?
(hoop dat het beetje duidelijk is, want moest even snel doen dit)
ouwe netwerk met netwerkbrug(afbeelding 1)

huidige netwerk (afbeelding 2)
ik heb een draadloos laptopkit van trust die je aansluit op een pc met usb en bij de laptop dmv pc-card.
ik had eerst dus deze usb kastje op de win xp pro (pc1) zitten en daar kon ik een netwerkbrug doen zodat de laptop een ip kreeg via pc1 van de router (Afbeelding 1) en dus alle pc's elkaar konden zien.
nu heb ik dat veranderd en heb de laptop aangesloten op pc2 met windows 2000(waar blijkbaar geen optie zit om netwerkbrug inteschakelen.)
zie afbeelding 2.
nu kan ik alleen van laptop naar pc2 en terug
en pc1 naar pc2 en weer terug
hoe kan ik er voor zorgen dan ik dat alle pc's elkaar kunnen zien op de win 2000 bak?
(hoop dat het beetje duidelijk is, want moest even snel doen dit)
ouwe netwerk met netwerkbrug(afbeelding 1)

huidige netwerk (afbeelding 2)