Hallo mensen,
De laatste tijd komen er steeds leukere games uit, en dus ook natuurlijk steeds zwaarder. ik doe het nu met:
een Medion computer
1,8Ghz CPU pentium 4
Plug en Play-monitor op NVIDIA GeForce3 Ti 200 (64 mb)
256 RAM geheugen
80 gig harde schijf
watvoor moederbord zou ik niet weten..hoe kom ik aan zulke gegevens?
aangezien het een kant en klare pc was.
Mijn vraag is nu hoe mijn computer de spelletjes beter trekt en wat sneller word.
Verder zitten er denk ik ook software matige problemen die echt steeds maar terug komen zoals:
-crashes tijdens installeren van programma's, spellen en windows updates.
(blauw scherm met de mededeling dat er een geheugendump gestart word)
-internet explorer daar werkt het java systeem niet meer van en wil ook niet meer werken, (is niet de installeerbare java van java.com)
-windows media player doet het niet met de mededeling: "er is een interne fout opgetreden" ookal installeer ik het programma opnieuw etc.
-als ik de gebruikersaccount pagina in het configuratie scherm open krijg ik niet meer dan een wit scherm
-internet problemen (maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de router)
heeft iemand tips/een idee of dergelijken laat het me dan weten, je mag me ook best op msn toevoegen. Alles is welkom.
Groet,
Sylvain
De laatste tijd komen er steeds leukere games uit, en dus ook natuurlijk steeds zwaarder. ik doe het nu met:
een Medion computer
1,8Ghz CPU pentium 4
Plug en Play-monitor op NVIDIA GeForce3 Ti 200 (64 mb)
256 RAM geheugen
80 gig harde schijf
watvoor moederbord zou ik niet weten..hoe kom ik aan zulke gegevens?
aangezien het een kant en klare pc was.
Mijn vraag is nu hoe mijn computer de spelletjes beter trekt en wat sneller word.
Verder zitten er denk ik ook software matige problemen die echt steeds maar terug komen zoals:
-crashes tijdens installeren van programma's, spellen en windows updates.
(blauw scherm met de mededeling dat er een geheugendump gestart word)
-internet explorer daar werkt het java systeem niet meer van en wil ook niet meer werken, (is niet de installeerbare java van java.com)
-windows media player doet het niet met de mededeling: "er is een interne fout opgetreden" ookal installeer ik het programma opnieuw etc.
-als ik de gebruikersaccount pagina in het configuratie scherm open krijg ik niet meer dan een wit scherm
-internet problemen (maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de router)
heeft iemand tips/een idee of dergelijken laat het me dan weten, je mag me ook best op msn toevoegen. Alles is welkom.
Groet,
Sylvain