[Trillian 0.74] Hoe van profiel switchen?*

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb al op het trillian forum(pje) en ook hier gezocht, maar ik kom er niet uit.

Ik heb meerdere profiles gemaakt bij trillian en ik kan als ik windows opstart kiezen met welk profile ik aan wil melden. Maar nu ben ik bijvoorbeeld klaar en ik wil opniew inloggen maar dan met een ander email adres, dan moet ik dus 'afmelden' zeg maar zodat ik een ander profile kan kiezen, zodat ik een andere contact lijst krijg. Hoe doe ik dat?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit :)

Trillian 0.74 profiles ==> [Trillian] Hoe van profiel switchen?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik weet niet of dit ok voor de gratis trillian zo is maar bij de pro kan je via file --> profile wisselen.

@G33rt: het is wel handig om dat 0.74 erbij te houden aangezien dat de gratis versie is, anders kan er nog weleens gedacht worden aan de pro versie

[ Voor 43% gewijzigd door Wolfboy op 12-10-2004 20:29 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat wist ik niet, staat erbij dus :)

• Double J
Weinig reacties, moeilijke vraag :?

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Afaik zijn er niet veel mensen die trillian 0.74 nog gebruiken, dus dat kan de reden wel zijn ;)

Maaruhm hoe zit het met wat ik heb gezegt? Is dat mogelijk of zit dat er niet in?

• Double J
Wolfboy schreef op 12 oktober 2004 @ 20:28:
Ik weet niet of dit ok voor de gratis trillian zo is maar bij de pro kan je via file --> profile wisselen.

@G33rt: het is wel handig om dat 0.74 erbij te houden aangezien dat de gratis versie is, anders kan er nog weleens gedacht worden aan de pro versie
Waar staat file dan ergens? Ik zie alleen preferences etc.

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Bij trillian pro is het zo dat als je je contact list opent dat je dan een paar menutjes hebt bovenaan, in het eerste menu staat dan een gedeelte genaamd profiles waarmee je kan wisselen.

• Double J
Ok, ik heb eens even goed gekeken. Ik heb nergens zo'n balkje staan met file etc. bij de default skin. Dus ik dacht ow even andere skin downen. Dus ik kijk op de website en daar staan bij die skins allemaal mooie balkjes bovenin net zoals in windows met bestand, bewerken, beeld etc. Maar als ik dan de skin installeer is de balk er wel, maar de knoppen zitten er niet op.

kan ik er nu vanuit gaan dat het menu file niet in de gratis versie ingebakken zit?

Wat moet ik nu, want ik kan het nergens vinden? Het lijkt met eigenlijk wel logisch dat het moet kunnen ergens..........

• Double J
Iemand?

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

Je kan bij Preferences > profiles bij alle profielen de auto-login op "off" zetten. Dan krijg je bij het starten van trillian een keuzemenu voor welk profiel je wil. Om van profiel te wisselen hoef je alleen maar trillian opnieuw te starten (of een tweede trillian openen). Is dat wat je bedoelt?

Choose life

• Double J
Dit bedoel ik ja. Maar liefst wil ik trillian niet opnieuw op starten, maar gewoon net als bij MSN Messenger opnieuw aanmelden... Dit is dus niet mogelijk?

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

Voor zo ver ik weet niet. Ik doe het in ieder geval altijd volgens bovenstaande manier. Als iemand anders een manier weet om dit direct vanuit trillian te doen houd ik me ook aanbevolen :)

Choose life

Pagina: 1