Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 19:15 ]
Ik kan me goed voorstellen dat ze een reactie weghalen als een benadeelde partij dreigt met juridische stappen. Of vind je dat webhosters.nl maar even een rechtszaak moet gaan voeren en betalen alleen maar om jouw reactie te kunnen behouden?
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Verwijderd
2. see no evil.
3. speak no evil.
Je hebt 1 van deze regels overtreden. Ik heb het gelezen, mijn reactie staat er overigens nog wel. Dat betekent dat ik nu ook weet wat je naam is, je adres, je telefoon nummer enz... Door 1 posting onthulde je echt alles overjezelf.
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=327
Zie met name mijn opmerking over www.wierden.nl
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 19:41 ]
je topic-titel, zo zonder vraagteken, zijn an sich best wel laster-achtig
Dan moet je als hoster wel een slap 'imago' hebben, als die zo'n deukje al niet zou overleven
Maar, webhosters.nl is bang voor problemen, dus ontwijken ze die. Is het volste recht, maar niet zo vriendelijk..
|>
Nee natuurlijk niet maar zoals ik al zei "het was al geplaatst" en die plaatsing gebeurd na goedkeuring. Er wordt dus van te voren naar gekeken voordat het uberhaubt te zien is op de site zelf. De keuring zelf is ook niet iets wat in 3 minuten gedaan wordt. Het heeft meerdere dagen geduurd voordat het op de site stond.Gunp01nt schreef op 12 oktober 2004 @ 19:36:
Om nou meteen te zeggen dat ze partijdig of oneerlijk zijn? Ze bepalen zelf wat wel of niet geplaatst wordt op hun site. Dat je een invoerveldje voor je neus krijgt betekent niet dat ze verplicht zijn je invoer te laten zien.
Nee dat zeg ik ook niet maar het komt de eerlijkheid van de site niet ten goede. Iedere hoster die iets groter is en dreigt met juridische stappen zal dus altijd zijn negatieve ervaringen laten verwijderen. Wat heeft een site als webhosters.nl dan nog voor een zin?Ik kan me goed voorstellen dat ze een reactie weghalen als een benadeelde partij dreigt met juridische stappen. Of vind je dat webhosters.nl maar even een rechtszaak moet gaan voeren en betalen alleen maar om jouw reactie te kunnen behouden?
Verwijderd
Beste TS ik begrijp je heel goed daarniet van, maar laat dan volgende keer een advocaat alles netjes omschrijven, want je taalgebruik is de oorzaak dat het is verwijdert.
Heb het zelfs ook wel is wat ruig omschreven hoor...
Weet je wat gek is? Ik heb nog steeds geen factuur ontvangen van dwh. En vorig jaar kreeg ik zo maar 100 mb gratis.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 19:45 ]
Doe een whois op mijn site naam en je weet ook alles hoor. Ik heb geen geheimen.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:38:
1. hear no evil.
2. see no evil.
3. speak no evil.
Je hebt 1 van deze regels overtreden. Ik heb het gelezen, mijn reactie staat er overigens nog wel. Dat betekent dat ik nu ook weet wat je naam is, je adres, je telefoon nummer enz... Door 1 posting onthulde je echt alles overjezelf.
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=327
Zie met name mijn opmerking over www.wierden.nl
Wat heeft een site als deze dan voor een zin als ik niks negatiefs mag zeggen ?
Verwijderd
Ik bedoel dat je nu in een zwart gat valt, hoe moet je nu aan een goeie webhosting komen? Wie wil je nog hebben?ProZa schreef op 12 oktober 2004 @ 19:45:
[...]
Doe een whois op mijn site naam en je weet ook alles hoor. Ik heb geen geheimen.
Wat heeft een site als deze dan voor een zin als ik niks negatiefs mag zeggen ?
als het niet lukt mijn homepage XXX daar kan je goedkoop terecht.
[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 12-10-2004 21:09 ]
Niet suggestief, alleen zoals ik het ervaren heb. Alles kan onderbouwd worden (mailwisseling etc) Dat weet webhosters.nl ook en ze kunnen die info zo krijgen.TafkaT schreef op 12 oktober 2004 @ 19:39:
Denk dat je misschien te suggestief hebt geschreven, feiten zijn goed, dingen zoals
je topic-titel, zo zonder vraagteken, zijn an sich best wel laster-achtig
toppic-titel heb je gelijk in. Kan een modje dat aanpassen? een vraagteken hoort er wel bij
Verwijderd
Ik kan echt nergens uit opmaken wat je daar gepost hebt, en vrijwel niemand hier kan er dus een mening over vormen.ProZa schreef op 12 oktober 2004 @ 19:42:
Nee dat zeg ik ook niet maar het komt de eerlijkheid van de site niet ten goede. Iedere hoster die iets groter is en dreigt met juridische stappen zal dus altijd zijn negatieve ervaringen laten verwijderen. Wat heeft een site als webhosters.nl dan nog voor een zin?
Overigens betekent dit niet dat je hier dus maar moet gaan posten wat je daar ook hebt gepost. Ik vind dat je je geschillen maar met de beheerders van webhosters.nl zelf moet oplossen. Je bent hier namelijk alweer bezig met iets in een verkeerd daglicht te plaatsen, aangezien je aardig suggestieve opmerkingen plaatst.
Dank, maar ik heb een prima hoster gevonden. Mijn site draait daar al weer even. Het bericht op webhosters stond er al een aantal dagen en ik was al langer bezig om te switchen en heb dat intussen dus al gedaan.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:46:
[...]
Ik bedoel dat je nu in een zwart gat valt, hoe moet je nu aan een goeie webhosting komen? Wie wil je nog hebben?
als het niet lukt mijn homepage www.planar.nl daar kan je goedkoop terecht.
Nee dat doe ik bewust ook niet. Ik ben hier ook niet voor bemiddeling of hulp, dat kan ik prima zelf. Wat ik alleen niet begrijp is wat ik hier dan aan suggestieve opmerkingen plaats ?Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:49:
[...]
Ik kan echt nergens uit opmaken wat je daar gepost hebt, en vrijwel niemand hier kan er dus een mening over vormen.
Overigens betekent dit niet dat je hier dus maar moet gaan posten wat je daar ook hebt gepost. Ik vind dat je je geschillen maar met de beheerders van webhosters.nl zelf moet oplossen. Je bent hier namelijk alweer bezig met iets in een verkeerd daglicht te plaatsen, aangezien je aardig suggestieve opmerkingen plaatst.
Verwijderd
Ga je zometeen ook nog op Fok! klagen dat ze op Gathering of Tweakers een beetje achterdochtig reageren?
dat laatste is suggestief ja
Om nog even door te gaan:
Weet jij de reden van het verwijderen van je bericht? Heb je dat uit eerste hand gehoord?Ik heb een negatief stuk over dutchwebhosting geschreven en dat stuk was geplaatst. Krijg ik vandaag een mail van die figuren dat ze stappen gaan ondernemen om het stuk te laten verwijderen en wat schets mijn verbazing? ...... het stukje is alweer verdwenen. Is Webhosters.nl nu echt zo partijdig / cq oneerlijk?
Kan worden. Maar dat heb je dus niet gedaan. Wat was het stuk dan waard?Vreemd want het was al geplaatst. En er was in het mailtje geen sprake van strafbare handelingen, alleen een negatief verhaal over de hoster wat helemaal onderbouwd kan worden.
Suggestief. Je kent de feiten niet.Nee dat zeg ik ook niet maar het komt de eerlijkheid van de site niet ten goede. Iedere hoster die iets groter is en dreigt met juridische stappen zal dus altijd zijn negatieve ervaringen laten verwijderen.
Suggestief. Je hebt niets negatiefs gezegd wat je voldoende hebt onderbouwd. Althans, dat maak ik op uit je eigen woorden. Je weet niet wat er was gebeurd als je je negatieve mening wël goed had onderbouwd.Wat heeft een site als deze dan voor een zin als ik niks negatiefs mag zeggen ?
Bevestigt mijn vorige punt. Waarom zou je die informatie pas geven als erom gevraagd wordt? Volgens mij is het een fout van jou om zulke gegevens weg te laten bij een negatieve mening.Niet suggestief, alleen zoals ik het ervaren heb. Alles kan onderbouwd worden (mailwisseling etc) Dat weet webhosters.nl ook en ze kunnen die info zo krijgen.
Overigens kun je niet zomaar alle gegevens aan "derden" verstrekken. Bepaalde zaken gaan niemand anders niet aan. Maar goed, ik weet verder niets over het soort informatie dat je niet gegeven hebt, omdat je daar ook al onduidelijk over bent.
Tja, ik snap je probleem wel...maar wij kunnen je ermee ook niet helpen. webhosters heeft de info, jij kunt de info hier niet posten...dus is het nu de beurt van webhosters om te reageren.ProZa schreef op 12 oktober 2004 @ 19:49:
[...]
Niet suggestief, alleen zoals ik het ervaren heb. Alles kan onderbouwd worden (mailwisseling etc) Dat weet webhosters.nl ook en ze kunnen die info zo krijgen.
Al dan niet via aandringen, ze zullen vast ook wel via telefoon bereikbaar zijn
Wij kunnen je er in ieder geval niet mee helpen...
Dit topic is gesloten.
![]()