Vandaag is telenet langsgeweest voor de installatie van internet op de laptop van mijn vriendin. Hij heeft een winsockxpfix moeten doen om het werkend te krijgen. Nu is mijn snelheid echt slecht 11kb/sec volgens telenet moet ik een format doen maar eerst ff op het got kijken of er nog mensen zijn die hier verstand van hebben of mij kunnen helpen om eventueel een format te vermijden. note: er was een topcom skyracer op geïnstalleerd die waarschijnlijk voor problemen heeft gezorgd. volgens telenet had het iets met het register te maken. Weten jullie meer??
Ja telenet raadde mij een format aan maar ik heb ff gekeken bij de lan verbindingen en hij had alle proxy's ingevuld behalve de socks, die poort moet dus 1080 zijn, dus heb dat ff gedaan, hij draait nu als een tiet, dus als die jongen van telenet dit leest, dit is het foutje geweest.
Voor Telenet hoef je geen proxy in te stellen. Het lijkt me eerder een dns-probleem te zijn. Of iets van spyware of zo.
May the lords of Kobol guide you...
toch vreemd dat na het invullen van de socksproxy de snelheid omhoog schiet van 11kb/sec naar de normale telenetsnelheidgatlarf schreef op 12 oktober 2004 @ 20:48:
Voor Telenet hoef je geen proxy in te stellen. Het lijkt me eerder een dns-probleem te zijn. Of iets van spyware of zo.