Toon posts:

[06-nummer] Nummer omzetten naar een naam?

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje is een aantal keer gebeld door een onbekend iemand die het nogal leuk vind hem te pesten (waar hij gevoelig voor is atm), via de mobiele telefoon. Nu vroeg ik mij af,of het mogelijk is erachter te komen WIE het is :o)

Ik heb zijn 06-nummer iig, iemand een idee?

[Edit]
Bellen werkt niet, ik heb het geprobeerd, neemt echter niet op :?

[Edit #2]
Ik ken de regel van KPN dat je het nummer kan doneren bij hun, met 10 geldige oproepinfo's met tijdstippen - lijkt het me echter niet serieus genoeg voor . Wil wèl even weten wie het is ;) Is er geen handige zoekmachine voor oid? :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 18:38 ]

Verwijderd

als het erge pesterijen zijn (bedreiging etc.) de politie inschakelen, ik weet geen manier te bedenken hoe je achter iemand zijn naam kan komen via iemand zijn 06 nummer

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 18:38 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De operator bellen dat je lastig gevallen bent.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18
Bel m op zou ik zeggen, zeker als je het nummer hebt. Noteer ook de tijdstippen/datum van de gesprekken, kan je via je provider de stalker vragen te stoppen.
Ik ken de regel van KPN dat je het nummer kan doneren bij hun, met 10 geldige oproepinfo's met tijdstippen - lijkt het me echter niet serieus genoeg voor . Wil wèl even weten wie het is ;) Is er geen handige zoekmachine voor oid? :P
Waarom vraag je het dan hier... Laat gaan, het stopt vast vanzelf als je 10x niet opneemt.

[ Voor 53% gewijzigd door marccom op 12-10-2004 18:40 ]

Whoop!

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 13:05
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 18:36:
Mijn broertje is een aantal keer gebeld door een onbekend iemand die het nogal leuk vind hem te pesten (waar hij gevoelig voor is atm), via de mobiele telefoon. Nu vroeg ik mij af,of het mogelijk is erachter te komen WIE het is :o)

[Edit]
Bellen werkt niet, ik heb het geprobeerd, neemt echter niet op :?
Zonder zelf nummerweergave aan te hebben en niet direct nadat hij gebeld heeft misschien 's proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Mja, dat vind ik opzich wel een ok plan. Doe ik het met mijn foon - Echter ben ik natuurlijk niet 24/7 bij mijn broertje, en dus ook niet bij zijn foon (sterker nog, nauwelijks 2 hr/day :p)

Thnx voor de tips tho!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 22:08

E-Rick

I love it :7

http://zoekopnummer.qik.nl
Werkt alleen als t nummer in de telefoongids staat, en dat is helaas met mobieltjes bijna nooit het geval.

edit:
is dus de zelfde site als E-Vix noemt. .ath.cx is een tijdje niet bereikbaar geweest, .qik.nl deed het toen wel. http://www.gebeld.nl is nog een soortgelijke site

[ Voor 42% gewijzigd door E-Rick op 12-10-2004 19:15 ]

Choose life

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

http://zoekopnummer.ath.cx zou je kunnen proberen. Let wel dat niet alles hier in staat.
Voor zover ik weet is het nog legaal ook. Ze gebruiken informatie die wordt verzameld bij allerlei enquetes, ingevulde formulieren op internet etc. Ze gebruiken dus niet een gehackte cd-foongids.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Bij de meeste telefoons kan je toch gewoon het nummer blokkeren? En als je broertje mobiel wordt gebeld door 1 persoon met telkens hetzelfde nummer, waarom pakt ie dan überhaupt de telefoon op? Je ziet toch dat het diegene weer is 8)7

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Boos SMS'je sturen ! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 18:36:
contact adve.... nee laten we dat maar niet doen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:10:
[...]

je kent die tv reclame wel, zit zo'n man in de tuin met z'n buurman te praten en dan vliegt zo'n reclame vliegtuige over.... :X

Verwijderd

tooltje schrijven die constant dat 06 nummer belt ... en als hij opneemt ophangt ...
kost misschien wat hebbie ook wat :)

zal hij in ieder geval niemand meer lastig vallen :)

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:10:
[...]

Keertje met een grote vriendengroep omste beurt bellen. Weet hij ook niet wie hij moet terug bellen en houd hij snel genoeg op!

Verwijderd

Ik heb ook een keer last gehad van een stalker, maar dan met een anoniem nummer. En dat wel 50 keer per dag. Dat is echt geen pretje. Ik zou eens kijken of dat je hem een sms bom kunt versturen!!!!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit is ook wel een leuke site:
http://spyder.abandon5000.com/index.html

Kun je op behoorlijk veel dingen zoeken (kenteken, ip enz.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Gezien de half/half illegale dingen die hier genoemd worden zoals sms bombs, gaat deze dicht. GoT is niet een forum dat bedoeld is om aan te zetten tot dergelijke praktijken namelijk. Topicstarter zie:
CyBeR schreef op 12 oktober 2004 @ 18:37:
De operator bellen dat je lastig gevallen bent.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.