Kleine titelfix trouwens
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
De recordhouder staat op dit moment op een karma van -95

Ik weet dat je +2 berichten kan plaatsen maar zijn er nog meer dingen?
|
Dit topic past beter in Tweakers.net Moddereter Forum volgens mij
Een titel zoals 'truus de mod' zou niet misstaan....
[ Voor 23% gewijzigd door Ids Lupo op 12-10-2004 21:19 ]

'Simpele boer'amour021 schreef op 12 oktober 2004 @ 21:19:
Hé, wat betektent "Agricula Simplex" eigenlijk?Kan het niet vinden op Google..
Hadden ze ook 'Homo simplex' (simpele mens) kunnen maken. Iets minder flamerig.
[ Voor 8% gewijzigd door Ids Lupo op 12-10-2004 21:22 ]
hoever moet je karma in de min staan wil dat gebeurenRobin Vreuls schreef op 12 oktober 2004 @ 20:45:
Hoe negatiever de karma, des te minder je kan op de frontpage. Eerst wordt de mogelijkheid van het plaatsen van Shop Surveys ontnomen, vervolgens kan je alleen maar reacties plaatsen die een beginscore hebben van 0 (je kan de reactie dus niet meer zetten op +1 of +2). Daarna kan je geen negatieve moderaties meer geven en uiteindelijk kan je niet meer reageren. Dan heb je het zelf dus erg bont gemaakt waar je zeer je best moet doen om bovenuit te komen.
De recordhouder staat op dit moment op een karma van -95.
dan weet ik waneer ik op moet gaan passen
En hoe kan je je karma dan weer in de plus krijgen?
Zover ik weet is de enige manier om je karma op te krikken door berichten te plaatsen met een pluscore maar als je geen berichten kan plaatsen kan dat dus niet dus kan je ook niet meer je karma omhoog krijgen. Of kan het nog anders? geld overmaken naar de rekening van Femme ofzo
[ Voor 100% gewijzigd door Toet3r op 12-10-2004 21:29 ]
Elke user heeft als modstatus "inactief". Andere mogelijkheden zijn Powermod of lief modje. In principe is deze statusmogelijkheid een deel van de voorbereiding op het nieuwe modsysteem waarbij meerdere statussen mogelijk zijn. Het kan nog wel even duren voor dit verder geïntroduceerd gaat worden.koppie peest schreef op 12 oktober 2004 @ 21:16:
En hoe zit het eigenlijk met 'modstatus'. Die staat op 'inactief'terwijl ik mijn vingers 'blauw' (no offence) geklikt heb? 600+ klikjes... woesjjjjjj...
Een titel zoals 'truus de mod' zou niet misstaan....
Je vergeet Beaves-LikeRobin Vreuls schreef op 12 oktober 2004 @ 21:01:
Hoe meer karma je vergaart, hoe hoger je op de ranglijst klimt en een andere status krijgt. Welke status je wanneer krijgt staat mooi in onderstaand tabelletje. Het is dus niet zo dat je extra rechten, previlèges of features krijgt naarmate je meer karma krijgt.
Status Minimum karma Agricula Simplex -40 Blaataap -30 Dwarfgeit -20 Faalhaas -10 Prutser -1 Feut 0 Trainee 20 Wannabee-Tweaker 40 Tweakeroid 100 Tweakotine-addict 200 Grootmeester 300 Godlike 500
Dit topic past beter in Tweakers.net Moddereter Forum volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 14-10-2004 20:08 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Daar moet je l33t voor zijnKeX schreef op 14 oktober 2004 @ 19:57:
Denk ik, ik klik ff op edit bij beefs, zodat het tabelletje terug komt, maar nee hoor.
Een single klikje van een html enabled godlike should do the trick, maar er was mogelijk meer voor nodig.