[CISCO 836 Router] web interface hangt

Pagina: 1
Acties:

• Zoppie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb een cisco 836 router en als ik via de Cisco router Web setup de instellingen wil veranderen dan hangt de web interface.

Ik krijg een ip adres toegekend van de router en ik kom ook op de router, maar na het kiezen van een taal blijft de pagina hangen.
Ik heb al van sun.com de laatste java gedownload en als ik via hyperterminal ga kijken dan zie ik dat versie 12.2 is geïnstalleerd.
Ik heb het vanaf meerdere pc geprobeerd (allebei xp).

Iemand een idee?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:02
Ik meen te herinneren dat oude webinterfaces van Cisco enkel goed met Java 1.3.1 werkten.
Mijn huidige Cisco switch kan iig wel goed overweg met de laatste Java (1.5)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:48
Volgens mij heb je Microsoft Virtual Machine nodig oid.

• Zoppie
  • Niet online
Ik heb het nu geprobeerd met 1.3.1. Ik kom daarmee wel wat verder maar loop nu weer tegen andere java errors op (oa in GetLanguages).

Het is duidelijk dat het te maken heeft met welke versie is geïnstalleerd, ik ga daar dus wel verder zoeken. Mocht er nog iemand een idee hebben ik sta overal voor open.

Verwijderd

Fout komt uitsluitend voor bij de taalinstellingen? Wellicht helpt het als je tijdelijk je toetsenbord instellingen naar EN zet. Je hebt kans dat het dan wel werkt.

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:48
Heeft niet veel te maken met Java hoor, mijn reactie over het hoofd gezien ofzo? Was hierop gebaseerd:
Q: The Cisco Router Web Interface (= CRWS) hangs when I try to start it – Solution?

• Zoppie
  • Niet online
Twee oplossingen dus heb ik eerst de eerste geprobeerd en java 1.5 gedownload. Hiermee kwam ik verder en in het menu van de router, opgelost dacht ik dus. Maar als ik een quick setup wilde doen, werkte het niet.
Toen oplossing 2 geprobeer en de Microsoft VM geïnstalleerd en nu werkt alles. Had ik deze dus maar gelijk gekozen, maar in de supermarkt kies ik ook altijd de verkeerde rij, dus zal het wel zo bedoeld zijn.

Bedankt voor het meedenken
Pagina: 1