Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
#16 Veeeeeeeeeeel te veel ruis
#22 Overdone contrast en chaotisch
#2, #3 en #23 Erg onscherp
Zal vanaaf een poging wagen ze allemaal te becommentariëren.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 17:54 ]
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Even de showcase gebruiksaanwijzing lezen...
Gadgets FTW!
300D met 18-55 standaard lens en een enkele keer een Sigma 70-300.
Overigens is de ruis in foto 16 expres gedaan, vond ik de foto wel iets extra's geven.
Ik vind 27 een heel gek perspectief hebben, net alsof er 2 verschillende foto's aan elkaar zijn geplakt oid.
[ Voor 10% gewijzigd door Rudedadude op 12-10-2004 18:27 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
[ Voor 37% gewijzigd door McFlipp op 12-10-2004 19:01 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik moet trouwens zeggen dat ik eigenlijk alle foto's een beetje saai vind. De foto's zijn allemaal niet echt slecht, maar ze missen qua compositie denk ik toch eigenlijk allemaal wel iets wat ze niet zo heel interessant maakt.
1. omdat echt Alle fotos 1 of 2 stappen zijn onderbelicht... (lang leven die automatische standen

2. Kleuren zijn heeeel slecht... ff wat soep werk en je heb veeel mooiere foto's
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ze lijken van een hoog punt te zijn genomen. Beaves kon even de boom inRudedadude schreef op 12 oktober 2004 @ 18:25:Ik vind 27 een heel gek perspectief hebben, net alsof er 2 verschillende foto's aan elkaar zijn geplakt oid.
Opzoek naar spanning dus
|>
Foto's zijn allemaal in de M stand gemaakt, niets automatisch bij dus. Maar omdat de 300D in de M modus wel erg lichte foto's maakt (echt niet normaal bij mij, je ziet bijna niets door de overbelichting) moet ik elke keer de camera minimaal 1 stop onderbelichten, met af en toe dus baggere kwaliteit.Firecow schreef op 12 oktober 2004 @ 19:03:
Nee vindt er ook niet echt veel aan![]()
1. omdat echt Alle fotos 1 of 2 stappen zijn onderbelicht... (lang leven die automatische standen)
2. Kleuren zijn heeeel slecht... ff wat soep werk en je heb veeel mooiere foto's
Kleuren zijn hier wel goed in mijn ogen, of mijn monitor is bagger gekalibreerd of ik heb een andere smaak dan jullie
Ik heb geen 300D, dus maak me niet gelijk af als ik iets stoms zeg. Maar is de M stand niet waar je sluitertijd en diafragma zelf insteld? Dus als je foto's overbelicht zijn in de M stand moet je één van deze waarden aanpassen, lijkt me.Beaves schreef op 12 oktober 2004 @ 19:07:
[...]
Foto's zijn allemaal in de M stand gemaakt, niets automatisch bij dus. Maar omdat de 300D in de M modus wel erg lichte foto's maakt (echt niet normaal bij mij, je ziet bijna niets door de overbelichting) moet ik elke keer de camera minimaal 1 stop onderbelichten, met af en toe dus baggere kwaliteit.
Kleuren zijn hier wel goed in mijn ogen, of mijn monitor is bagger gekalibreerd of ik heb een andere smaak dan jullie
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Ja, klopt volgens mij als een bus. In een Manual stand pas je zelf dingen aan. Dus ook de sluitertijd en het diafragma, en hoe kleiner het diafragma hoe groter de lens opening, des te meer DOF, tes te minder tijd nodig om al het lens op de chip te laten 'vallen'Truus schreef op 12 oktober 2004 @ 19:33:
[...]
Ik heb geen 300D, dus maak me niet gelijk af als ik iets stoms zeg. Maar is de M stand niet waar je sluitertijd en diafragma zelf insteld? Dus als je foto's overbelicht zijn in de M stand moet je één van deze waarden aanpassen, lijkt me.
|>