Vandaag nieuw setje binnen gekregen.
---
MOBO: Asus A8V Deluxe Wireless Edition Socket 939
PROC: AMD 64 3500+
MEM: 2 x 512 MB Kingston 3200 400MHz 2.5
VID: (had ik al) ATI Radeon 9700Pro 128MB
HDD: 1 x 120GB Maxtor 8MB ATA (had ik al), 1 x 160GB Maxtor SATA
VOED: 400Watt Zalman
---
Op mijn 120GB schijf staat nog een windows versie en zou dus gewoon moeten starten.
Probleem:
Het probleem is dat de ledjes blijven branden na het aanzetten, het beeldscherm niet aanspringt en de computer niet meer kan worden uitgedrukt. Alleen via de voeding.
Geprobeerd:
Ik heb eerst alleen mijn 120GB ATA schijf eraan gekoppeld maar ook daarmee deed hij het niet. Nu heb ik zelfs die afgekoppeld. Het enigste wat er nu nog opzit is de videokaart en processor en geheugen. Dit is het enigste wat nog is gekoppeld aan het moederbordje.
De system panel connectors (HDD led, Reset SW etc etc.) zitten allemaal goed.
Kameraad van mij had ook zoiets gehad met zijn MSI MOBO en zij dat wanneer hij de bios even hardware matig had gereset dat hij het toen wel deed. Ik heb onlangs de bios al 4 keer gereset.
Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen?
of proberen?
Help
---
MOBO: Asus A8V Deluxe Wireless Edition Socket 939
PROC: AMD 64 3500+
MEM: 2 x 512 MB Kingston 3200 400MHz 2.5
VID: (had ik al) ATI Radeon 9700Pro 128MB
HDD: 1 x 120GB Maxtor 8MB ATA (had ik al), 1 x 160GB Maxtor SATA
VOED: 400Watt Zalman
---
Op mijn 120GB schijf staat nog een windows versie en zou dus gewoon moeten starten.
Probleem:
Het probleem is dat de ledjes blijven branden na het aanzetten, het beeldscherm niet aanspringt en de computer niet meer kan worden uitgedrukt. Alleen via de voeding.
Geprobeerd:
Ik heb eerst alleen mijn 120GB ATA schijf eraan gekoppeld maar ook daarmee deed hij het niet. Nu heb ik zelfs die afgekoppeld. Het enigste wat er nu nog opzit is de videokaart en processor en geheugen. Dit is het enigste wat nog is gekoppeld aan het moederbordje.
De system panel connectors (HDD led, Reset SW etc etc.) zitten allemaal goed.
Kameraad van mij had ook zoiets gehad met zijn MSI MOBO en zij dat wanneer hij de bios even hardware matig had gereset dat hij het toen wel deed. Ik heb onlangs de bios al 4 keer gereset.
Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen?
Help