Toon posts:

MSI KT3 Ultra en netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers

Ik Heb het volgende probleem:
Wat ik ook probeer, ik krijg op geen enkele manier een netwerkkaart geinstalleerd op het MSI KT3 Ultra moederbord. :(
PC draait op Windows XP Home, met SP1.
Ik heb de andere kaarten bijvoorbaat al eruit gehaald, geen resultaat.
Nog geen schone installatie geprobeerd ivm vele documenten en progs. die bewaard moeten blijven. :+
Geeft steeds dat de gegevens ongeldig zijn. Ik heb diverse netwerkkaarten geprobeerd, nl 3Com 905C-TX, Realtek 8139, deze kaarten in andere pc's gewoon
correct...behalve in deze PC. })
De Configuratie is als volgt:
MSI KT3 Ultra (zonder onboard NIC) 6380E versie: 1.0
512 Mb geheugen
XP 2200+ Athlon
Wie helpt me uit de brand..... 8)

groet, ArieSubarie

Verwijderd

Tsja, mij lijkt het toch echt iets wat diep in je netwerkzut zit. Verreweg het simpelst is denk ik een herinstallatie.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

-Schud je bios nog eens door elkaar (toch niet overklokt he? )
-Om uit te sluiten dat het hardware is zou je eens kunnen kijken of knoppix je kaart wel herkent.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen

Knoppix is geen optie, in andere machines werken de netwerkkaarten wel prima. ;)

Wat betreft de schone installatie is idd wel het allerlaatste redmiddel. :/

Hij is niet overgeklokt, draait stabiel op de normale instellingen, Bios instellingen zijn ook al flink door elkaar gehusseld. (Bijna)Alles is geprobeerd, zonder resultaat.
Zou een Bios Update een optie kunnen zijn.......??? _/-\o_

ArieSubarie

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:57

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ik heb er ook last van, mijn MSI KT3 slikt nu alleen de Realtek 8029 :| . Als je herinstalleerd met een andere netwerkkaart pakt windows hem wel.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl