Ik weet niet of dit in het goede topic taat. Ik denk het wel.
Ik heb het voglende probleem.
Ik krijg een stuk of 10.000 teksten zoals een klein stukje van het onderstaande.
Dit moet terug in platten tekst,.. de tekens moeten vervangen worden dus.
Hoe dat gebeurd hoef ik niet opgelost te zien. Maar ik zit wel met het probleem waar ik de tekens kan terugvinden (of lijsten) zodat ik deze terug kan converteren.
De tekst lijkt slecht geintrepeteerde html codes en missende tekens, maar blijkbaar werkt het bedrijf waarvan ik het krijg er prima mee (deze bouwt hiervan catalogi)
Dit is echt een heel klein stukje..
hoe/waar kan ik lijsten vinden die dit de vertaling heeft van dit?
ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen(aangezien ik niet xml of xhtml ken)....
html entiteiten hierop werkt niet echt lekker...en copy & paste in een WYSIWYG xml/php/asp/html editors werkt ook niet (het viel te proberen, want dan is platte tekst makkelijk te copieren)
wat ik wel zie is dat hieronder deprecated html tags zitten (font tags enzo). Waarom ze hier html opmaak meegeven is mij volslagen onduidelijk
Ik heb het voglende probleem.
Ik krijg een stuk of 10.000 teksten zoals een klein stukje van het onderstaande.
Dit moet terug in platten tekst,.. de tekens moeten vervangen worden dus.
Hoe dat gebeurd hoef ik niet opgelost te zien. Maar ik zit wel met het probleem waar ik de tekens kan terugvinden (of lijsten) zodat ik deze terug kan converteren.
De tekst lijkt slecht geintrepeteerde html codes en missende tekens, maar blijkbaar werkt het bedrijf waarvan ik het krijg er prima mee (deze bouwt hiervan catalogi)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <p class="Zwischenüberschrift"><b& amp;gt;<u>Toepassing:</u></b>& lt;/p> <p class="Liste"><font face="Gedore Font 2">T</font>	Gecontrolee rd aandraaien van schroeven in het bereik van 80 - 360 N·m</p> <p class="Liste"><font face="Gedore Font 2">T</font>	Toepassing in vele (industriële) sectoren</p> <p class="Zwischen& amp;#252;berschrift"><b& amp;gt;<u>Uitvoering:</u></b>& lt;/p |
Dit is echt een heel klein stukje..
hoe/waar kan ik lijsten vinden die dit de vertaling heeft van dit?
ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen(aangezien ik niet xml of xhtml ken)....
html entiteiten hierop werkt niet echt lekker...en copy & paste in een WYSIWYG xml/php/asp/html editors werkt ook niet (het viel te proberen, want dan is platte tekst makkelijk te copieren)
wat ik wel zie is dat hieronder deprecated html tags zitten (font tags enzo). Waarom ze hier html opmaak meegeven is mij volslagen onduidelijk
[ Voor 17% gewijzigd door gitaarwerk op 12-10-2004 15:12 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy