Toon posts:

mpg afspelen met srt ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al een beetje rond gekeken maar ik heb niks kunnen vinden, ik ben opzoek naar een player die mpg films kan afspelen met ondertiteling (liefst srt bestanden)... is dit mogelijk of heb ik andere ondertiteling nodig?

Wie kan/wil mij helpen? :)

Ciao Nick

Verwijderd

Gebruik gewoon vobsub om de ondertiteling te laten zien. Dan kun je hem gewoon met winamp afspelen.

Als je dan je srt bestand toevoegt aan de map waar de video staat, en de naam hetzelfde maakt als van de video (alleen de extensie anders) dan start vobsub vanzelf als je de video start en dan gaat als het goed is alles goed.

edit:
Hier staat vobsub.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 14:51 ]

Verwijderd

avi + srt weet ik wel
maar mpg en srt mischien eens op www.doom9.nl kijken

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
afspelen in bsplayer en daar gewoon de .srt files laden met ctrl+l ?

Verwijderd

Topicstarter
BSplayer ondersteund naar mijn weten geen mpg video's... avi en srt is geen probleem...

maar ik had al gezocht naar vobsub maar bij de bescrijving daarvan zag ik alleen avi staan... maar als hier gezegt wordt dat het moet werken probeer ik dat wel ff :)

Verwijderd

mischien gek idee , of het werk geen idee
rename file.mpg naar file.avi
en plak daar file.srt onder
wie weet werkt het :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 07:48

bonzz.netninja

Niente baffi

videolan is een goede player hiervoor.
http://www.videolan.org/

" VLC (initially VideoLAN Client) is a highly portable multimedia player for various audio and video formats (MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...) as well as DVDs, VCDs, and various streaming protocols. It can also be used as a server to stream in unicast or multicast in IPv4 or IPv6 on a high-bandwidth network."

[ Voor 83% gewijzigd door bonzz.netninja op 12-10-2004 16:39 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:48

MJV

BSPlayer.
Microdvd.

Of inderdaad DirectVobSub.

Verwijderd

Ffdshow werkt ook :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 16:25:
mischien gek idee , of het werk geen idee
rename file.mpg naar file.avi
wie weet werkt het :)
Uhm, ja denk niet dat het werkt eigenlijk.
Maar volgens mij werkt vobsub ook gewoon bij mpg. Het is tenslotte alleen winamp die de file echt hoeft te kunnen lezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 15:44 ]

Pagina: 1