Ik heb een probleempje. Ik heb hier een XP Pro bakkie staan waar een admin account op staat en een andere account. Deze heb ik gast rechten gegeven. Maar deze account mag eigenlijk alleen maar 1 applicatie gebruiken. Internet explorer en alles dat verder erop zit is niet nodig.
Al die dingen uninstallen heeft geen zin want de admin moet hier nog wel (remote) bijkunnen.
Ik heb in IE ook al de beveiliging aangepast maar dit was ook niet de oplossing.
De pc hangt niet in een domein, dus is dit allemaal wel mogelijk? En zoja hoe. Op google heb ik wel even gekeken maar daar was niet iets te vinden dat me kon helpen, door de niet echt goede omschrijving die je hiervoor kan geven.
In het kort:
De bak heeft XP Pro,
2.4 Ghz. 512 mb, 80 gb
moet op het netwerk blijven,
Geen rechten hebben behalve voor 1 programma
Het mag ook via een extern programma.
Al die dingen uninstallen heeft geen zin want de admin moet hier nog wel (remote) bijkunnen.
Ik heb in IE ook al de beveiliging aangepast maar dit was ook niet de oplossing.
De pc hangt niet in een domein, dus is dit allemaal wel mogelijk? En zoja hoe. Op google heb ik wel even gekeken maar daar was niet iets te vinden dat me kon helpen, door de niet echt goede omschrijving die je hiervoor kan geven.
In het kort:
De bak heeft XP Pro,
2.4 Ghz. 512 mb, 80 gb
moet op het netwerk blijven,
Geen rechten hebben behalve voor 1 programma
Het mag ook via een extern programma.