Toon posts:

WIN XP en Remote desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met remote desktop

als ik met pc A pc B wil overnemen krijg ik netjes de remote desktop en kan dan alles doen. ik log dan netjes de remote sessie af en ga dan fisiek op pc B inloggen met usernaam en password... dan wordt het systeem weer aangemeld en na een seconde of 3 loopt het systeem vast. anders om heb ik geen probleem

de enige manier om dan weer in pc B te komen is met de resetknop

in de event viewer kan ik niet terug vinden waarom het systeem hangt...

ik draai op beide pc's WINXP met SP2

dit probleem heb ik sins een week of 2 , daarvoor heb ik hier geen last van gehad, er is geen nieuwe software geinstalleerd

heeft iemand een oplossing.. heb al gezocht in het Forum maar kwan niet een soort gelijk probleem tegen.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
"sinds een week of 2" dat betekend dus dat je probleem zich voordoet nadat je SP2 heb geinstalled?

Verwijderd

Topicstarter
Wussie schreef op 12 oktober 2004 @ 14:06:
"sinds een week of 2" dat betekend dus dat je probleem zich voordoet nadat je SP2 heb geinstalled?
SP2 draait al iets langer. maar het heeft icm SP2 gewerkt

Verwijderd

als je remote desktop gebruikt kan je aangeven of hij je profiel moet laden etc. Dit kan verklaren waarom je via remote desktop wel goed kan aanmelden op die machine, maar fysiek achter die machine niet...

hoop dat je wat aan deze info hebt...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:24:
als je remote desktop gebruikt kan je aangeven of hij je profiel moet laden etc. Dit kan verklaren waarom je via remote desktop wel goed kan aanmelden op die machine, maar fysiek achter die machine niet...

hoop dat je wat aan deze info hebt...
het is zo .. ik ben ingelogt op pc B die staat boven. nu ga ik naar beneden en wil via pc A met remotedesktop op pc B werken, dit gaat goed.. da ga ik weer naar boven en dan moet ik weer inloggen met mijn userid en password omdat remote desktop de sessie heeft dicht gezet. ik log dan weer aan en de desktop wordt geladen, als de desktop klaar is met laden loopt het systeem vast.

nu heb ik ook al gekeken wat hij met de screensaver doet die pw protected is maar dan gaat het goed