Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] T-mobile Relax 75

Pagina: 1
Acties:

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Ik ben van plan om een nieuw foontje te kopen met abbo, nou is mijn oog gevallen op dit abbo-tje icm een nokia 6260. Dit is voor mij als arme student wel te betalen ;).

nou heb ik altijd prepaid gebeld en maak ik nu dus een duik in het diepe

Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die ervaringen hebben met dit abbonement (of andere in de relax serie) die wat voor en/of nadelen kunnen geven hierover, uit de search haal ik nml dat velen dit abbo willen opzeggen (topics over de prijsverhogingen).

T-mobile site:
http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.41.asp

Verwijderd

denk dat het abonnement wel goed te betalen valt, geen grote maandlasten en redelijk goedkoop bellen na de bundel(al is dat voor ieder voor zich) maar denk je niet dat je redelijk voor het toestel moet gaan bij betalen? toestel is nog niet uit, dus weet nog geen prijzen maar denk niet dat het toestel goedkoop zal zijn met dit abonnement.... of wil je soms een redelijke bij betaling doen en een goedkoop abonnement hebben?

sorry voor die vorige verkeerde reply 8)7

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Op zich vind ik die prijs nog wel meevallen, 285 euro op gsmhuis.nl icm dit abbo kan er wel vanaf, als ik een sim-lock vrije foon koop ben je al snel de helft kwijt voor een simpel toestelletje :)