Is dit een beetje een goed systeem?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een buurjongen wil een systeem kopen met een Chaintech 7AJA als mobo, is dit een beetje een goede?
Hij koopt hem bij Simson computers, heeft iemand daar ervaring mee?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

systeem?
Moederbord zul je bedoelen..

Niet onaardig bedoeld verder hoor...
Ik ken het bordje niet.

Don't You stare there, Operate!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Is dat niet zo'n budget mobo met allemaal brakke zooi onboard? Ik weet niet of het een beetje een goed mobo is.... Ik denk dat je beter voor de kwaliteit kan gaan (abit / asus)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
mwah, chaintech is toch best aardig ?

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ach ja ik denk ook eigenlijk dat er niet meer echt slechte moederborden zijn, ik denk dat je hooguit kan spreken van minder goede :).

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 13:15
Heb laatste op het net gezocht naar Chaintech support. Het enige wat ik kon vinden is een site in Denemarken en één in Taiwan.

Als ik jou was zou ik geen Chaintech nemen, ik neem in ieder geval geen Chaintech meer! Abit of AOpen zijn stukken beter, hebben meer afzet in Nederland en hebben dus meer support.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<offtopic>
Ik heb tijdens het tikken de inhoud van de text gewijzigd, maar de titel niet, vandaar dat ik systeem zeg en over een mobo praat...
</offtopic>
Het is idd met onboard zooi, ik kende het niet, de site van chaintech is ruk (alleen maar 404 errors), dat geeft niet echt veel vertrouwen....

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Chaintech heeft support in Rotterdam hoor, gewoon ff beter op die site zoeken.
Ik had wel es een mailtje gestuurd omdat m'n BIOS stuk was, werd snel door Danny Kinneging himself (veel kennen 'm wel) beantwoord met het telefoonnummer van de support aldaar.
En hup, nieuwe BIOS-chip op de post, portokosten? Nee hoor laat maar zitten hoort bij de service :).
Bordje doet 't nog steeds perfect, een 6BTM'ertje. Een P3 kan niet, maar dat mag de pret niet drukken voor broertjelief, die Celeront lekker verder op 450 :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1