Gratis MMORPG: MapleStory Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.248 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik krijg geen sql error meer, maar ik kan dus niet inloggen omdat je een ID nodig hebt.
Maar die kan je natuurlijk alleen maken als je ingelogd bent.
Iemand een idee?

Edit:
Is al gelukt, als je de eeste keer inlogd krijg je een melding dat je niet meer met e-mail kan inloggen, maar dan krijg je een scherm waar je wel met email kan inloggen om je prefs te veranderen. Lekker makkelijk :X

Edit2:
Let erop dat gateway op Global staat, anders zegt hij dat de ID niet mag. En na elke keer als je op check hebt geclicked moet je deze weer op Global zetten. En je moet alles invullen, ook adres enzo :? (als je wilt niet je echte)

Laatste Edit:
Alleen de verify werkt nog niet. Spelen kan wel. Volgens mij ben ik de enige hier. Iemand zin in PartyQuest :*)

[ Voor 75% gewijzigd door Kixtart op 24-11-2004 16:49 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Jup, hoop dat de verify wel op tijd is, na 7 dagen word je acc geblockt
servers (nog) ultra rustig :)

Straks weer ff een tijd spelen, wil mn kit iig weer terugverdienen na die hack 8)7
Dan gaat het weer hard, nu maar groene slimes door mn lage weap def :(

[ Voor 45% gewijzigd door JBplap op 24-11-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Tis nu HET moment om te lvlen. Jammer dat mijn mage nog geen lvl 21 anders kon je nu vet vaak party quest doen. Ben nu in de map bij henesys waar je 4 lagen heb, waar non-stop creeps spawnen. Superplek om nu te lvlen,w ant er zijn gewoon bijna geen lui online. Beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-09 08:46

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik ga ff kijken of ik met Halford kan spelen nu dan

woei, het werkt

[ Voor 16% gewijzigd door ThE_ED op 24-11-2004 18:53 ]

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik mijn laatste bericht heb geplaats, ben ik van lvl 15 naar lvl 17 gegaan en met nog 30% te gaan ben ik bijna 18. Volgens mij is het nog niet zo snel bij mij gegaan. Ik hoop dat het altijd zo rustig blijft. Veel beter en geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Kixtart schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:31:
Ik krijg geen sql error meer, maar ik kan dus niet inloggen omdat je een ID nodig hebt.
Maar die kan je natuurlijk alleen maken als je ingelogd bent.
Iemand een idee?

Edit:
Is al gelukt, als je de eeste keer inlogd krijg je een melding dat je niet meer met e-mail kan inloggen, maar dan krijg je een scherm waar je wel met email kan inloggen om je prefs te veranderen. Lekker makkelijk :X

Edit2:
Let erop dat gateway op Global staat, anders zegt hij dat de ID niet mag. En na elke keer als je op check hebt geclicked moet je deze weer op Global zetten. En je moet alles invullen, ook adres enzo :? (als je wilt niet je echte)

Laatste Edit:
Alleen de verify werkt nog niet. Spelen kan wel. Volgens mij ben ik de enige hier. Iemand zin in PartyQuest :*)
Hoe is het bij gelukt dan? want hier krijg ik nog steeds een DB error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:52:
[...]

Hoe is het bij gelukt dan? want hier krijg ik nog steeds een DB error
veel gelukt hebben, mij is het om 17.00 al gelukt, maar mijn broer nog steeds niet :S.

blijven proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep gewoon blijven proberen. Ik reeg op een gegeven moment de mogelijkheid om in te loggen met email en pass waardoor ik dus gegevens kon wijzigen en een id kon aanmaken. Je moet mazzel hebben en dat had ik :). Ben inmiddels 18 en ga nu richting de 19. Gaat echt lekker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
*Heb mij eigen ook maar even aangemeld. :)

Iemand nog tips voor een beginnende speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ja, bedenk wat je wil worden en lees daar een guide over, later zal je er anders spijt van hebben. net die paar stat puntjes verkeerd en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Tja een kerel had het sojuist over verifyen?

Want dat kan ik sowieso al niet.. Krijg gewoon een 404-pagina?

Heb mijn mail-adres ook al verkeerd :/ Omdat er een underscore tussen zat moest ik hem veranderen :|

Kan ik daar nog iets aan doen of.. Las net al op de site dat je hem niet kan veranderen.. tja.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:07:
[...]

veel gelukt hebben, mij is het om 17.00 al gelukt, maar mijn broer nog steeds niet :S.

blijven proberen...
Mij en mijn dinnetje is het allebei al gelukt.
Het is volgens mij idd geluk hebben.

En dat verify-en gaat niet idd. Ik hoop dat dat snel ok is. Best raar, met het spelen op zich verify je je eigenlijk toch al?

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, ben nu inmiddels lvl 20 en 50%. Moet zeggen dat het echt behoorlijk rustig is op de servers hoor. Waarschijnlijk komt het ook door die server split, waarddor het waarschijnlijk rustig is en dat misschien veel mensen nog niet hun gegevens hebben kunnen veranderen. Nou ja, heb er in ieder geval veel gebruik van kunnen maken.

Moet zeggen dat die mage al lekker veel dmg doet op lvl 20.
Met die magic claw haal ik nu zo 2x 160 damage. Wat neer komt op 320 per slag. Dat haalde ik dus niet met mijn lvl 30 warrior.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:35:
Sinds ik mijn laatste bericht heb geplaats, ben ik van lvl 15 naar lvl 17 gegaan en met nog 30% te gaan ben ik bijna 18. Volgens mij is het nog niet zo snel bij mij gegaan. Ik hoop dat het altijd zo rustig blijft. Veel beter en geen lag.
De EXP rate is nu ook veel hoger! Ik zat voor en vlak na de patch op lvl19. Als ik 1 zo'n groen poring achtig beestje (want het is natuurlijk gewoon een keiharde poring-uit-ragnarok kloon :D) slachtte kreeg ik 10 exp punten en daar kreeg ik 1 honderste % voor. Na de patch kreeg ik 6 honderste voor 1 zo'n ventje!!

Dus ik krijg na de patch 6 keer zoveel experience! Gelukkig maar want ik vond het al errug saai worden het spel zo. Het levelen duurt nu nog steeds te lang maar nu is het alweer ietsje beter te doen...

........................................................................................................................................................

Verwijderd

woutor schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:12:
[...]

De EXP rate is nu ook veel hoger! Ik zat voor en vlak na de patch op lvl19. Als ik 1 zo'n groen poring achtig beestje (want het is natuurlijk gewoon een keiharde poring-uit-ragnarok kloon :D) slachtte kreeg ik 10 exp punten en daar kreeg ik 1 honderste % voor. Na de patch kreeg ik 6 honderste voor 1 zo'n ventje!!

Dus ik krijg na de patch 6 keer zoveel experience! Gelukkig maar want ik vond het al errug saai worden het spel zo. Het levelen duurt nu nog steeds te lang maar nu is het alweer ietsje beter te doen...
Dude :? k krijg nogsteeds 35 exp voor horny mushy en 42 voor undead... niks veranderd.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Irri vind ik wel die beggars, ik wil niet generaliseren, maar vooral meisjes/vrouwen hebben als noob de eigenschap te gaan bedelen om geld (kun je toch makkelijk zelf bij elkaar slaan) of newbie kleding. Of dat ze gaan vragen of ik ze wil helpen levellen, en ik ben zelf maar 21 met mijn nieuwe char.

Ik ben echt de beroerdste niet en wil best ff wat beestjes doodslaan als ze ergens niet doorkunnen, en als ik wat over heb dan gooi ik het toch vaak weg, maar je kunt het overdrijven. |:(

Ik ben fan van dingen

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik denk dat je dan vooral mannen tegenkomt die met een vrouw spelen, volgens mij vragen de echte vrouwens juist minder, meer zelfrespect.

@meme1000
wat woutor bedoelt is dat je evenveel xp per beestje krijgt, maar dat je minder xp nodig hebt om lvl up te gaan.

Ga zelf ook weer aardig, heb nu al mn eigen broek en schoenen, een shirt dat ik mag houden en een geleend wapen en hoed, 14k geld alweer, 10k moet ik nog aflossen
Maar het gaat weer de goede kant op :)

Note: Verander je wachtwoorden regelmatig en gebruik ze alleen voor maple,
ondanks dat dit ID systeem al een stuk veiliger is.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
JBplap schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:02:
Ik denk dat je dan vooral mannen tegenkomt die met een vrouw spelen, volgens mij vragen de echte vrouwens juist minder, meer zelfrespect.
Dat kan ook natuurlijk

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Hij is hem aan het downloaden.. Eens kijken wat dit is :)

• DeadKnight
Zeer relext spel dit! ;)

Ben nu zelf net lvl 9 geworden en ben nu druk bezig met een party :)

Gaat wel lekker zo, Ben nu een magican geworden :+

In iedergeval ik ga weer verder ;)

Verwijderd

heeft iemand een lijstje hoeveel ores waard zijn? ik verkoop ze vaak allemaal rind de 1K

ik vond net 2 scrolls, 1 scroll +1 dex to cape (100% kans) en nog iets met +mana
ik zag in de shop zulke scrolls voor 35000 liggen, maar niet deze 2
vond ze met 1 minuut tijd verschil tussen die snails :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topaz ore 1.5k-2k
garnet ore 3k
steels ore 2k-3k
gold ore 10k-15k
diamond ore 10k-15k
black crystal 15k-25k

de rest ongeveer 1k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj volgens mij ben ik eindlijk van mijn ubernoob schap af, lvl 20 :) ragt nu een stuk lekkerder met m'n warrior
topaz ore 1.5k-2k
garnet ore 3k
steels ore 2k-3k
gold ore 10k-15k
diamond ore 10k-15k
black crystal 15k-25k

de rest ongeveer 1k
oh mooi, heb ik het voor een goede prijs verkocht, 30K ore verhandeld :)

Wat zijn Venon gloves waard? mij werd verteld minimaal 55K. klopt dat een beetje?
deze ontbreken aleen nog dan heb ik alles van lvl (heeft iemand ze niet toevallig iemand ze in de aanbieding, kan nog wel ergens dat geld weg schrapen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Weet er iemand hoe je eigenlijk je wapen kan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Scrolls kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Toen net een kerel tegen gekomen, met wie ik al vaker partyen deed.

Hij had van een vriend van hem 120k gekregen?
Er spawnde zo'n grote mushroom en toen hij hem kilde kreeg hij een zwaard en dik veel geld..
Tja, en die kerel vond mij aardig en gaf mij ook 40k daarvan :P

Nu alle gear van lvl 15 gekocht..
Alleen nu nog richting lvl 15 gaan, ben nu lvl 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik hoop dat die verification snel werkt of dat ie anders nog niet nodig is, want anders zijn we straks genaaid en ons character kwijt. :(

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, loopt de teller niet af en hoef je je dus ook nog geen zorgen te maken.

Ben nu zelf lvl 25 en gaat echt lekker met die PQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon een tijdje niet maple spelen (die iexplorer error), en kon me id niet opvrage toen ik had gefixed, dus ff opnieuw begonne. Ik ben nu lvl 12, sla zo'n boompje (of een groene paddestoel weekniemeer), komt er een 'zeco' uit :D :D :D (das een lvl 40 warrior speer ;) ).
Maar nu weet ik niet of ik hem beter zelf kan houden, of verkopen (en voor welke prijs dan ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoeveel purple fruit waard is(female)?
In store 37k dus 40/50k wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

* megamuch doet ook mee

Ik ben ondertussen lvl 9 en wil dus warrior worden. Anyway, ik moet dus door naar lvl 10, maar daar moet ik wel zo goddamn veel beestjes voor neerleggen, da's niet leuk meer. Daarnaast zou ik om warrior te worden ook nog naar een Job Adv winkel ofzo moeten gaan. Geen idee waar dat is. Iemand een tip?

Ik zit nu op het 2e eiland in perion.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op maandag 29 november 2004 @ 03:56:
* megamuch doet ook mee

Ik ben ondertussen lvl 9 en wil dus warrior worden. Anyway, ik moet dus door naar lvl 10, maar daar moet ik wel zo goddamn veel beestjes voor neerleggen, da's niet leuk meer. Daarnaast zou ik om warrior te worden ook nog naar een Job Adv winkel ofzo moeten gaan. Geen idee waar dat is. Iemand een tip?

Ik zit nu op het 2e eiland in perion.
gewoon partyen met wat andere mensen gaat het redelijk snel.
En je moet ergens een ventje opzoeken(waarschijnlijk met de tekst do you want to become blabla), of anders vraag je het in town.

btw kan je de party quest nou doen zonder creeps te killen of moet je wel creeps killen(want ik begreep dat als het antwoord 10 was je 10 alligators moest killen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:02:
[...]

gewoon partyen met wat andere mensen gaat het redelijk snel.
En je moet ergens een ventje opzoeken(waarschijnlijk met de tekst do you want to become blabla), of anders vraag je het in town.

btw kan je de party quest nou doen zonder creeps te killen of moet je wel creeps killen(want ik begreep dat als het antwoord 10 was je 10 alligators moest killen etc)
Nou dat is dus een party quest waar je minimaal lvl 21 voor moet zijn, dus dat kan hij vergeten. Om warrior te worden moet je naar Perion en dan helemaal naar boven. Daar kan je warrior worden.

Ben zelf een lvl 26 mage en ga zo weer ff spelen. Hij is behoorlijk krachtig en moet zeggen dat mage beter speelt dan warrior.

En als die purple fruit 37k oplevert in store dan zou je 74k moeten betalen als je hem in store wilt kopen. Dus een prijs van 50k, misschien 60k zou het op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

@ Sabz, purple fruits kun je waarschijnlijk beter in de shop verkopen, mijn broertje heeft er ook 1, maar er zijn geen female arschers, of je moet wel zoveel geluk hebben.

@megamuch
In perion moet je helemaal naar boven, in zo'n huisje kun je warrior worden, wel genoeg str hebben.

@sabz weer ;)
party quest moet je eigenlijk wel creeps killen, tenzij je party al genoeg tickets heeft zodat je hem kunt overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

hmm.. gister nacht nog ff doorgespeeld. Dat was dus ff zuigend toen ik er achter kwam dat ik 27 str had, lvl 10 en dus geen warrior kon worden. Aangezien de rest ook allemaal net niet genoeg was, kon ik dus niets meer worden :(

Overnieuw begonnen en vanavond maar weer lvl 10 halen en dan direct door naar perion om warrior te worden.

Wat doen die monster cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Ben nu zelf een mage van lvl 17, het schiet al aardig op ;)

Mja redelijk verslaaft:P

Heb nu via een buddy een spot gekregen om te trainen, gaat zwaar relext.

Wacht alleen tot ik lvl 18 word en dan kan ik weer een paar nieuwe spulletjes kopen :)

Alleen het enigste wat jammer is van een mage is dat je MP zo snel op gaat..

Als je dat niet had dan pwn je echt elk monster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

@ Deadknight, heb je je punten wel in MP recovery en Max MP gedaan?
En 10 punten gespaard voordat je magic claw naar lvl 11 doet?
Want van 10 naar 11 is dubbele mp en maar iets meer schade,
daarom spaart iedereen 10 punten op om van 10 naar 20 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Ben ik nog mee bezig :)

En verification-system werkt nu ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Ik ben nu lvl 10 warrior, maar om verder te komen wil nog niet echt lukken :( Iemand nog wat simpele tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:46:
Ik ben nu lvl 10 warrior, maar om verder te komen wil nog niet echt lukken :( Iemand nog wat simpele tips ?
op level 10 valt het nog mee vond ik, vanaf level 15 ging het een stuk trager. Ik geloof dat ik op level 10 rooie snails, en licht bruine boomstammen aan het hakken was, misschien ook wel die die groene slijm monsters (gewoon PoPorings :P)

Ik ben nu level 21, ik heb nu alles aan wat je vanaf level 20 kan dragen, kon het alleen niet eerder dragen wat ik had niet genoeg strenght :P. zoveel maakt het niet eens uit ribbon pigs deden eerst 19 damage (had corporal, corporal pants, workgloves, steel grieve en full iron helm ofzo) en nu doen ze rond de 14 damage (zo'n viking helm, venon gloves en die andere troep die je vanaf level 20 kan dragen). de klappen die ik nu uitdeel zijn wel een stuk harder, heb nu level 20 polearm (ik weet zo de naam niet)

Ik hak momenteel ribbon pigs, maar ik denk dat ik beter naar die octupus kan gaan, goed idee? of kan ik beter ergens anders heen gaan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Hmm ok eindelijk lvl 11. Heb nu level 3 powerstrike, alleen hoe kan ik dat aanzetten? Ik heb een pole arm, fruit mesje en nog een wooden sword. (ik ga voor warrior). Ik zit nu in henesys om te lvlen met wat mensen. Zo;n party gaat een stuk sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:29:
Hmm ok eindelijk lvl 11. Heb nu level 3 powerstrike, alleen hoe kan ik dat aanzetten? Ik heb een pole arm, fruit mesje en nog een wooden sword. (ik ga voor warrior). Ik zit nu in henesys om te lvlen met wat mensen. Zo;n party gaat een stuk sneller...
open je skill venstertje, houd de muis in gedrukt op het icoontje van powerstrike en sleep die naar je quickbar oid, bv naar del 1 druk op de knop en pats, daar had je hem al ^^

als je voor de polearm gaat kan ik je slash beat aanraden (omdat hij lange range heeft), je slaat massas mobs dood door 1 keer te drukken :) jammer genoeg gaat een ook een beetje hp af als je het gebruikt, maar op level 21 merk je er niet echt veel van, ik zit nu ergens in 1200 hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Nice :) ok thanks... (die website is trouwens een partij traaaaag ... zzZzZZZ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:29:
Als ik hou was zou ik nu wel alle skillpoints die je krijgt in improved max hp of doen. Dat is de 2e skill van boven. Dit zorgt ervoor dat je flink wat extra hp erbij krijgt. Want ik zie dat je al lvl 3 powerstrike hebt.
Toen ik warrior was verdeelde ik eerst 5 skillpoints in improved hp recovery ofzo en daarna 10 skillpoints in die max improved hp skill. Pas na lvl 15 kon ik dus mijn eerste skill verdelen over powerstrike.

Dus wel eerst max improved hp, want anders mis je op de latere level heel wat hp die je als warrior wel nodig hebt. Op lvl 20 had ik namelijk 1250 hp en op lvl 30 had ik zo'n 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:32:
[...]

Als ik hou was zou ik nu wel alle skillpoints die je krijgt in improved max hp of doen. Dat is de 2e skill van boven. Dit zorgt ervoor dat je flink wat extra hp erbij krijgt. Want ik zie dat je al lvl 3 powerstrike hebt.
Toen ik warrior was verdeelde ik eerst 5 skillpoints in improved hp recovery ofzo en daarna 10 skillpoints in die max improved hp skill. Pas na lvl 15 kon ik dus mijn eerste skill verdelen over powerstrike.

Dus wel eerst max improved hp, want anders mis je op de latere level heel wat hp die je als warrior wel nodig hebt. Op lvl 20 had ik namelijk 1250 hp en op lvl 30 had ik zo'n 2000.
Ik ben ondertussen lvl 12 en heb skill point zitten in powerstrike en die andere strike (ben de naam ff kwijt). Goeie tip wbt die max HP. Overigens ga ik nu eigenlijk voor het eerst een aantal quests doen om aan meer wapens en andere meuk te komen.

Gister bij henesys geparty'd met wat gasten om EXP omhoog te krikken. Het was zeer druk in dat level dus het ging vrij rap allemaal. Vanavond nog maar een keertje doen om wat skillpoints erbij te verdienen.

Hoeveel EXP verlies je eigenlijk zodra je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
DeadKnight schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:42:
Ben ik nog mee bezig :)

En verification-system werkt nu ook! :*)
Ja, maar ik heb op dat knopje geklikt en nog steeds geen mail, die website is zeker nog steeds baggertraag. :P

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_ED schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:29:
[...]

Ja, maar ik heb op dat knopje geklikt en nog steeds geen mail, die website is zeker nog steeds baggertraag. :P
Bij mij werkte die ook niet echt snel, dus ik d8 k vul me logginnaam enzow in probeer nog keer in te loggen enzow, krijg k opeens 3 verification mails :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

ThE_ED schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:29:
[...]
Na een week niet kunnen verifien, lukte het gister vrijwel direct. Ik vulde user en pw en klikte op Verify. Kreeg toen een melding dat ik een code in moest kloppen.. Dus ik mail checken, en zowaar een mailjte.

Copy past van de code + user name + password ingevuld en ik was verified.

Blijf het een vaag systeem vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik snap het nog niet,
moet ik inloggen in maple, en daar op ok klikken om te verifyen, en dus ook mailtje te krijgen?
Of moet het op die website en waar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ligt de server er nu uit? :(

Edit: nu niet meer :D

[ Voor 31% gewijzigd door Xof op 30-11-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Zijn r nog mensen die ff willen partyen? Ik zit op dit moment in henesys. Megamuchacho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

megamuch schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:20:
Zijn r nog mensen die ff willen partyen? Ik zit op dit moment in henesys. Megamuchacho :)
hehehe laatst nog met jou gedaan :D
Tis irritant dat je geen 3 letters in het spel kan gebruiken dus moest ik wat anders verzinnen.. rare tekens mocht ook niet.. dus dan maar Xofius van gemaakt. tis niet anders.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjongejonge, er komen ook steeds meer hackers, zag er vanmiddag een die kon overal gaan zitten, dus midden in het slag veld zat ze gewoon...

en zonet 1 die werd niet gedamaged door de mobs, iemand van lvl 16 tussen de octopussen lijkt me niet een goed idee :), de mobs vlogen dwars door hem heen, hij bewoog ook niet zoals normaal als je geraakt word. vet vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:52:
sjongejonge, er komen ook steeds meer hackers, zag er vanmiddag een die kon overal gaan zitten, dus midden in het slag veld zat ze gewoon...

en zonet 1 die werd niet gedamaged door de mobs, iemand van lvl 16 tussen de octopussen lijkt me niet een goed idee :), de mobs vlogen dwars door hem heen, hij bewoog ook niet zoals normaal als je geraakt word. vet vaag
Er zijn ontzettend veel cheaters, hackers en bots aanwezig. Het meest wat ik zie zijn van die bots die constant dezelfde beweging maken en slaan. Die lui liggen gewoon te pitten ofzo en laten dan lekker die bot spelen. Af en toe kom je ook spelers tegen die hun god-mode hack hebben en die dus niet geraakt kunnen worden. Erg jammer moet ik zeggen. Ik speel zelf gelukkig gewoon zoals het hoort.

Heb nu een level 30 fire/poison wizard. Gaat wel lekker nu en hij is behoorlijk sterk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:26:
[...]

Er zijn ontzettend veel cheaters, hackers en bots aanwezig. Het meest wat ik zie zijn van die bots die constant dezelfde beweging maken en slaan. Die lui liggen gewoon te pitten ofzo en laten dan lekker die bot spelen. Af en toe kom je ook spelers tegen die hun god-mode hack hebben en die dus niet geraakt kunnen worden. Erg jammer moet ik zeggen. Ik speel zelf gelukkig gewoon zoals het hoort.
Ja dat is erg irritant :(
Ik sla dan lekker die beesten van hem af zodat hij geen exp krijgt...

Wat is er nou leuk aan om met dit spel te gaan cheaten.. binnen een week heb je dan genoeg van dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nou eenmaal een beta, en als je wel eens free online beta's hebt gespeeld weet je dat er altijd cheaters bij zijn.

^
|
Niet dat ik het goedkeur hoor :9

btw mensen die paar keer pq willen doen? Ben lvl21 archer

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Mischien es een keertje met ze alle afspreken dat we elkaar eens meeten:p

Ben nu zelf lvl 17, En denk dat ik mischien vanavond nog wel lvl 18 word.. (als ik in iedergeval niet de hele tijd dood ga;))

Ook alweer een paar quests gedaan.
Die pink-flower quest is echt ****! Vanmiddag 3 uur over gedaan :P
Hele tijd dat gespring;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

DeadKnight schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:48:
Mischien es een keertje met ze alle afspreken dat we elkaar eens meeten:p

Ben nu zelf lvl 17, En denk dat ik mischien vanavond nog wel lvl 18 word.. (als ik in iedergeval niet de hele tijd dood ga;))

Ook alweer een paar quests gedaan.
Die pink-flower quest is echt ****! Vanmiddag 3 uur over gedaan :P
Hele tijd dat gespring;)
Ben ook lvl 17 en hard op weg naar lvl 18 :)
Heb nog geen quests gedaan, misschien toch maar es proberen, van dat trainen wordt je ook zo moe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon green mush killen, heb ik ook gedaan tot lvl21.
Ben nu level 23 ga verder pqen tot ik iig 24 miss 25 ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ja dat doe ik ook.. lekker op zo'n strobaal staan en maar schieten (ben archer).. maarja dan nog schiet het niet op hoor.. 0,30% per kill ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Ik hang in channel in in henesy.. op dit moment level 14.. Wil minimaal lvl 15 hebben om dan ff wat quests te gaan doen. Iemand die nog ff wil levelen met moi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Bij jou doet die het dus gewoon wel :(
Ik kom er niet op.. (msn werkt ook al niet, dus ik zit te twijfelen waar het nou aan ligt)

Edit: msn weer up en maplestory ook, was dus mijn provider..

[ Voor 20% gewijzigd door Xof op 02-12-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Vanaaf nog iemand zin om te trainen?

Ben nog steeds bij lvl 17, dacht zo'n 75%

Zit nu op school kan dus niet checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Sure ik ben nu lvl 15 warrior (net geworden).

Overigens wilde ik eigenlijk eens wat questjes uitgaan voeren om m'n zwaard een btje te upgraden want dat ding wat ik nu heb is goed ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop er ook rond onder de naam dmp82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Ik loop rond met de naam: Uepa :P

Ben net lvl 18 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:37
Ik doe sinds afgelopen week ook mee, ben momenteel level 15 Warrior. Johannn is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

welk channel? ik zit nog altijd op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Verschilt per keer, ik meestal op een channel waar het niet druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Kan iemand mij vertellen waar ik sophia Maya kan vinden.. Ik wil medicijnen voor die muts halen, maar kan d'r niet vinden...

edit:

gevonden: nou alleen nog ff undead charms vinden.. Geen idee waar in perion ik die kan vinden :(

Iemand nog 20 octolegs te koop?

[ Voor 42% gewijzigd door megamuch op 03-12-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geen idee ben haar nog niet tegengekomen :)

Ben nu ook een quest aan het doen.. 50 firewoods nodig en 30 normale takkies.. ben je toch ff mee bezig op 1 op de 6 van die boomstammen (met bijl) geeft maar een firewood af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Xof schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:33:
Geen idee ben haar nog niet tegengekomen :)

Ben nu ook een quest aan het doen.. 50 firewoods nodig en 30 normale takkies.. ben je toch ff mee bezig op 1 op de 6 van die boomstammen (met bijl) geeft maar een firewood af
Die heb ik gewoon maar gekocht voor 1 ore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

megamuch schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:10:
[...]

Die heb ik gewoon maar gekocht voor 1 ore :)
ach zoveel heb ik er niet aan, ben een archer en icm een bow werkt dat toch niet. :)
Maarja heb ik iig een quest afgerond (enige die ik zo kon vinden) en er weer 3000 meso bij voor verkoop van dat schild.

Weet iemand waar nog meer quests te vinden zijn? (die van de fairy's mag ik niet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahriman
  • Laatst online: 29-08 16:19
Als je wilt weten waar je quests kunt vinden, moet je es kijken op de website van Maplestory (http://mapleglobal.com), daar staan ze allemaal.

Die undead-charms zitten in de ant-tunnel, da's onderin sleepy-town rechtsaf B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik lees net het volgende voor Warrior:

Level 10 - STR 35, DEX 27
Level 15 - STR 45, DEX 42
Level 20 - STR 65, DEX 47
Level 25 - Str 80, DEX 57
Level 30 - STR 100, DEX 62

Dan denk ik ik toch dat ik maar opnieuw begin, ben nu level 15 Warrior, de STR is voor mij wel voldoende maar de DEX zit nog lang niet op 42, volgens mij zit mij DEX pas op 15.

Ben blij dat ik daar nu achter kom ipv dat ik al vele levels verder ben, vanavond even kijken of ik het voor elkaar krijg om mijn spullen van mijn oude karakter naar mijn nieuwe karakter te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon stallen bij zo'n piepeltje in een van de steden. Is nl acct gebonden.
Ikzelf had een hoop ores gestald niet wetende dat mijn zoon vervolgens met die ores aan de haal ging en god weet ermee gedaan heeft.... :o

Ben nu lvl32 Icewizard. Begint nu leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

_Johannn_ schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:23:
Ik lees net het volgende voor Warrior:

Level 10 - STR 35, DEX 27
Level 15 - STR 45, DEX 42
Level 20 - STR 65, DEX 47
Level 25 - Str 80, DEX 57
Level 30 - STR 100, DEX 62

Dan denk ik ik toch dat ik maar opnieuw begin, ben nu level 15 Warrior, de STR is voor mij wel voldoende maar de DEX zit nog lang niet op 42, volgens mij zit mij DEX pas op 15.

Ben blij dat ik daar nu achter kom ipv dat ik al vele levels verder ben, vanavond even kijken of ik het voor elkaar krijg om mijn spullen van mijn oude karakter naar mijn nieuwe karakter te krijgen.
Ook mijn Dex zit niet op die hoogte.. eerder rond de 25 ofzo.. Tsja, ik blijf gewoon doorgaan. Ben nu lvl 15 en heb echt geen zin om weer alleen maar stom te gaan staan hakken.. ik wil nu wel eens wat quests doen. Moet nu naar de ant tunnel dus.. En daarvoor dus de Dungeon in en daar ga ik mooi de fout in. Ik kan die Bores namelijk niet killen met m'n mini zwaardje :( Blijven ontwijken dus maar. Misschien dat ik eerst nog ffies wat ga lvlen om zo nog wat sterker en met meer HP door te komen. Het zijn wel geinige missies. Jammer alleen dat je ook alles bij elkaar kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je perse de Dungeon in wilt gaan kun je ook een scroll kopen in Perion. Scroll naar SleepyWoods moet je hebben. Maar je hebt daar niets te zoeken als je lvl15 bent.
Mocht je overigens die scroll naar Sleepywoods kopen koop dan ook een returnscroll naar Perion, anders kom je niet meer weg daar.
En je bent ook nog "te licht" voor Quests, dus blijven doorhakken zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:36:
Gewoon stallen bij zo'n piepeltje in een van de steden. Is nl acct gebonden.
Ikzelf had een hoop ores gestald niet wetende dat mijn zoon vervolgens met die ores aan de haal ging en god weet ermee gedaan heeft.... :o

Ben nu lvl32 Icewizard. Begint nu leuk te worden.
Bedankt voor de tip, nu loop ik niet de kans dat er iemand met al mijn kostbare ores en equipment vandoor gaat:) Heb namelijk net alle equipment voor level 15 Warrior gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Heb nu zelf zo juist al mijn screws verkocht had er 30 :)

Heb er 20 verkocht voor gold-earings, en 10 voor 20k :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

hmm dat van niet sterk genoeg zijn @ quests klopt wel :o
Net even die medicijnen quest gedaan van met sophie ed.moet je dus de dungeon in, het is daar wel erg gevaarlijk zeg :D
Denk dat je zoiets beter in een party kan doen, want die everzwijnen die in de fik staan (en dan daar dus een stuk of 6 van) is me toch iets te zwaar.

Terwijl die quest toch voor lvl 15+ is (ben lvl 18) zou je denken dat het wel te doen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Nou, ik ben dus opnieuw begonnen, ben nu level 9 en heb het volgende:

STR 35
DEX 22
INT 4
LUK 5

Ik merk nu mijn DEX wat hoger is ik makkelijker sterkere vijanden raak kan slaan, voorheen kwam daar altijd MISS te staan. Scheelt echt een hele hoop.

Bij mijn vorige karakter had ik pas op level 11 35 STR en had ik een hoop van mijn Stat points in Extra HP gestopt, iets wat ik nu niet meer ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom is handig dat je de guides heel goed doorleest. Op verschillende fora kom je guides tegen voor elke char. Ben nu een fire wizard en ben lvl 31. Word steeds gezelliger zal ik maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu ook aan het downloaden, erg benieuwd of het wat is; want de screenshots op internet zien er wel leuk uit :)

Edit: Hmz ik heb nu dus een probleem:
Ik heb er een account aangemaakt, en heb een email gekregen met een activatie-code.
er staat in die email ook een link waar ik op moet klikken om te kunnen activeren.
Als ik daarnaartoe ga, wordt ik doorgestuurd naar de Login-pagina.
Als ik wil inloggen, zegt hij gewoon heel leuk dat mijn account-ID niet gevonden kan worden |:(
Weet iemand hoe dit moet?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 09:23 . Reden: probleem :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Mijn AP is als volgende:

Str: 7
Dex: 10
Int: 64
luk: 22

En ben nu lvl 19 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dus met wat gabbies wat dieper de Dungeon ingegaan :
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/roze.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/mijn.jpg

Aangezien 1 van de party een spawn inging bij een tempel (waar we ook al geen screenie van hadden) en iets zag wat hij nog nooit eerder had gezien besloot ik vanmorgen (de kids waren toch al wakker) terug te gaan, maar nu alleen.

Dit is dus wat je tegenkomt als je die mijn ingaat :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/mijnin.jpg

Hier heb je dus die tempel waar ik gisteren een stukkie in ben gegaan.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/tempel.jpg

Ik had helaas geen screenie gemaakt en wilde dat net ff doen, maar de verhalen van dat gabbie van mij dwongen me eerst even in de richting van die spawn. Wat ik toen tegenkwam was dit :
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/druk.jpg

Heb uiteindelijk als de donder een scroll naar Ellina gebruikt om daar weg te komen, aangezien het zo'n one way spawn was... OMG wat een huft3r$! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:13:
Als je perse de Dungeon in wilt gaan kun je ook een scroll kopen in Perion. Scroll naar SleepyWoods moet je hebben. Maar je hebt daar niets te zoeken als je lvl15 bent.
Mocht je overigens die scroll naar Sleepywoods kopen koop dan ook een returnscroll naar Perion, anders kom je niet meer weg daar.
En je bent ook nog "te licht" voor Quests, dus blijven doorhakken zou ik zeggen.
Maar als ik de guides volg van Mapleglobal dan staat er toch echt level 15 + and a job. nou die heb ik allebei... Btje jammer.

En het stom doorhakken kan toch niet de bedoeling zijn van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me...Tot lvl20 ben je ZEKER bezig met stom hakken...En vanaf lvl30 gaat het eindelijk wat sneller allemaal...

Als jij die quest wil doen moet je dat vooral doen, maar neem nou van mij aan dat je nog ff iets te licht bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:12:
Geloof me...Tot lvl20 ben je ZEKER bezig met stom hakken...En vanaf lvl30 gaat het eindelijk wat sneller allemaal...

Als jij die quest wil doen moet je dat vooral doen, maar neem nou van mij aan dat je nog ff iets te licht bent...
Dude.. relaxed.. ;) Ik zal vast wel te licht zijn, maar het is zo verschrikkelijk irritant om maar met ctrl ingedrukt te blijven hakken... Zo zinloos en boring... Continue oranje shrooms afmaken gaat erg vervelen.

Daarom vraag ik me serieus af of er geen extra minder moeilijke quests zijn die je tussendoor kan doen. Ik wil die met Maya en Sophie doen, maar om die 40 charms of te undead te halen moet je toch echt de dungeon in. En dan is het jammer dat er geen andere quests zijn die je ff tussendoor kan doen om meer EXP te halen. Je bent dan aangewezen op hakken. Tuurlijk het is beta allemaal, dus ik heb niet te klagen, maar blijf het jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alvast de jumpquests gaan doen...Zijn ook in SleepyWoods maar je komt geen NME tegen. Praat eens met John in Lith Harbour.

Voor de overige quests : KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap