Zoals ik al uit de shopsurvey had opgemaakt hebben 2 mede-tweakers net zoals ik een betalingsherinnering ontvangen van KantenklaarPC. Dit van een advocatenkantoor in Schiedam. Bij telefonische navraag bleek dat het dus om KantenklaarPC ging. Net zoals m'n mede-tweakers heb ik de producten die ik daar heb gekocht betaald; ik ben de spullen zelfs gaan ophalen in Nieuwegein......... en ik neem NIET aan dat ze gratis onderdelen mee zouden geven. Mocht dit wel het geval zijn, dan had ik geheel tweakent Nederland opgeroepen om KantenklaarPC te veranderen in LeegenGeplundertPC 
Anyway, mijn boodschap aan de mede-tweaker die in het verleden iets bij KantenklaarPC heeft gekocht: bewaar ALLE bonnetjes en correspondentie die je van de transactie hebt. Zonder deze bewijsstukken kun je namelijk in problemen komen als ze bij jou aan komen kloppen.
Anyway, mijn boodschap aan de mede-tweaker die in het verleden iets bij KantenklaarPC heeft gekocht: bewaar ALLE bonnetjes en correspondentie die je van de transactie hebt. Zonder deze bewijsstukken kun je namelijk in problemen komen als ze bij jou aan komen kloppen.
Hier kon uw advertentie staan