Toon posts:

Game overkopen, serial nog geldig?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met iemand in onderhandeling om zijn exemplaar van Battlefield 1942 over te kopen. Waarschijnlijk is hij al online geweest met de serial die erbij zit. Hoe groot is de kans dat ik met die serial niet online kom, en wat kan ik er dan nog aan doen?

Heb de search gebruikt, maar geen antwoord kunnen vinden.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
als hij die serial niet aan anderen heeft gegeven is die kans vrijwel nihil... Je kan met 1 serial niet 2x tegelijk online aan't gamen zijn... Dat is de regel.

Verwijderd

Topicstarter
Wussie schreef op 12 oktober 2004 @ 12:58:
als hij die serial niet aan anderen heeft gegeven is die kans vrijwel nihil... Je kan met 1 serial niet 2x tegelijk online aan't gamen zijn... Dat is de regel.
Maar mocht het zijn dat hij zijn serial nog steeds zelf gebruikt (met een kopie van de game) en we zijn tegelijk online, kan ik dan bij de makers nog een nieuwe aanvragen en de andere blokkeren?

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
gewoon vertrouwen hebben in die jongen. Als hij die key heeft gegeven aan derden, dan jah...kan het gebeuren dat je zo nu en dan wel of niet online kan. Anders moet je aan een andere legale key zien te komen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Of je koopt gewoon een origineel en riskeert het niet...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
aXe schreef op 12 oktober 2004 @ 19:27:
Of je koopt gewoon een origineel en riskeert het niet...
Dit is toch een origineel. Mijn vraag is eigenlijk of de fabrikant je nog een nieuwe serial geeft, mocht de oude niet meer werken.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Nee, fabrikant geeft geen nieuwe serials. Simpel. Dat gebeurt namelijk alleen als er aantoonbaar _GEEN_ cdkey wordt meegeleverd bij een game. En dan nog moet je bij de retailer zijn en niet mij de uitgever.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ik heb eens UT2k3 gekocht van iemand, die zei dat hij er enkel online mee was geweest om het te testen. Nooit problemen mee gehad :), kon en kan er altijd mee online :Y).

Tis denk ik eigenlijk vooral een vertrouwenskwestie :).

Grolsch Royce!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:32:
[...]

Dit is toch een origineel. Mijn vraag is eigenlijk of de fabrikant je nog een nieuwe serial geeft, mocht de oude niet meer werken.
Knipplak van EA website:

How do I get a new serial number?
Question

How do I get a new serial number?
Answer

If you need to request a new serial number because it has been lost, thrown away, does not work or was not printed on the back of the Jewel Case, please send us the requested information by email, fax or US Mail. Once your request has been received, a serial number will be issued and sent to you within 24 to 48 hours.

Full Name:
Street Address:
State/Providence:
Zip/Postal Code:
Email address:
Phone number:
An image of the print side of the CD (in .jpg format if through email, or a photo-copy if through fax)
And an image of the back of the jewel case showing the serial number missing (if applicable)

Web Link / email:
Click here to submit the above information

Fax #:
650-628-5900

Street Address:
Customer Warranty
P.O. Box 9025
Redwood City, CA 94063

Voor link hier klikken.

Beetje beter zoeken mag wel.

[ Voor 16% gewijzigd door L3TUC3 op 12-10-2004 23:02 . Reden: k(link)kertje toegevoegd ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01

spaceboy

Op grote hoogte

Je kan ook met mij onderhandelen, ik heb dat spel hier ook origineel staan, maar speel het helemaal nooit. En trust me, ik ga die code niet eens voor mezelf kopieren of opschrijven, want het spel ligt onder een meter stof en ik heb er niet eens een kopietje van.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Topicstarter
spaceboy schreef op 12 oktober 2004 @ 23:05:
Je kan ook met mij onderhandelen, ik heb dat spel hier ook origineel staan, maar speel het helemaal nooit. En trust me, ik ga die code niet eens voor mezelf kopieren of opschrijven, want het spel ligt onder een meter stof en ik heb er niet eens een kopietje van.
Mail me maar dan kunnen we iets afspreken. Die andere gast heeft nog niet gereageerd. MSN kan ook, misschien makkelijker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:23 ]

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rechtstreeks vanaf de Nederlands EA site:
Het serienummer is incorrect of werkt niet, wat moet ik doen?

Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, dient u de achterkant van uw game handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons op de fax sturen (020-6589970). Als u dit doet samen met uw naam, telefoonnummer en e-mail adres dan kunnen wij u een nieuw serienummer toesturen.
Heel simpel dus, vraag of ie het bonnetje nog heeft.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Dit begint op een vraag en aanbod topic te lijken en met wat gezond verstand is dit verder ook wel te beredeneren ;)
Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.