Dit topic is gemaakt om jullie de mogelijkheid te geven om de verschillende zaken te bespreken die te maken hebben met de verstuurde rekeningen van KantenklaarPC. Naar aanleiding van diverse mails en de geluiden hierover in de Shop Survey en in Buyers Zone bleek wel dat er behoefte is aan wat ruimte om hierover te praten..
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
Houdt de discussie hier netjes, beargumenteerd, gooi niet met modder, en post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt. Mocht blijken dat men daartoe niet in staat is, is dit topic zo gesloten.
Shop Survey reacties:
Buyers Zone reactie
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting E&E Computersystemen.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policies niet toegestaan is.
Houdt de discussie hier netjes, beargumenteerd, gooi niet met modder, en post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt. Mocht blijken dat men daartoe niet in staat is, is dit topic zo gesloten.
Shop Survey reacties:
Gepost door Nitroglycerine - dinsdag 12 oktober 2004 - 10:58
Als 3e in de rij wil ik melden dat ik ook een brief van een advocatenkantoor heb ontvangen, op briefpapier van Sallant automatisering, dat ik nog een bedrag van 195 euro open had staan.
Dit was het bedrag van de radeon videokaart die ik daar heb besteld en zelf heb opgehaald en contant heb betaald!
Ik vermoed dat ze in financiele problemen zitten en op deze manier wat extra geld binnen proberen te halen.
Ik heb dus opgebeld en gemeld dat ik de kaart bij de winkel heb afgehaald (nou ja, winkel...............) en daar contant had betaald. Reactie was dat het in orde was en dat ze het door zouden geven.
Ik vind het maar een raar zaakje en vertrouw het voor geen cent!
Gepost door MaZo - zondag 10 oktober 2004 - 13:04
Ook ik heb onderstaand probleem gehad met een bestelling van 4 maanden geleden, die ook onder rembours was betaald aan hun eigen koerier. Meteen een e-mail gestuurd, waarna ik gebeld werd dat ik de brief kan verscheuren. Iets wat ik natuurlijk nog niet heb gedaan..
Gepost door ureal - donderdag 7 oktober 2004 - 17:46
Ik had bij deze winkel op 16-5-2004 onder rembours een maxtor hd besteld.
Krijg ik gisteren een brief met daarin de melding dat ik nog een factuur had openstaan en ik een bedrag van 133 euro per omgaande moest voldoen.
In de brief stond trouwens ook helemaal geen specificatie oid of om welke winkel het ging.
Ik heb er heen gebeld en een vrouw zij dat ik dit bedrag nog niet had betaald.
Ik haar uitleggen dat ik hardware alleen koop via rembours of ik betaal het vooruit.
Ik heb het gesprek toen beeindigd en heb mijn emailtjes uitgeplozen.
Bleek dat de hardeschijf onder rembours naar mij verstuurd is.
Ik heb er weer heen gebeld en haar dit medegedeeld
Dat hadden ze toch zelf ook wel kunnen zien aan de hand van de factuur
Buyers Zone reactie
Door Nitroglycerine - dinsdag 12 oktober 2004 11:09
Zoals ik al uit de shopsurvey had opgemaakt hebben 2 mede-tweakers net zoals ik een betalingsherinnering ontvangen van KantenklaarPC. Dit van een advocatenkantoor in Schiedam. Bij telefonische navraag bleek dat het dus om KantenklaarPC ging. Net zoals m'n mede-tweakers heb ik de producten die ik daar heb gekocht betaald; ik ben de spullen zelfs gaan ophalen in Nieuwegein......... en ik neem NIET aan dat ze gratis onderdelen mee zouden geven. Mocht dit wel het geval zijn, dan had ik geheel tweakent Nederland opgeroepen om KantenklaarPC te veranderen in LeegenGeplundertPC
Anyway, mijn boodschap aan de mede-tweaker die in het verleden iets bij KantenklaarPC heeft gekocht: bewaar ALLE bonnetjes en correspondentie die je van de transactie hebt. Zonder deze bewijsstukken kun je namelijk in problemen komen als ze bij jou aan komen kloppen.
[ Voor 20% gewijzigd door Longbeard op 12-10-2004 15:37 . Reden: Reactie van Nitroglycerine in de TS geplaatst ]