Ik heb nu Windows 2003 Server op mijn Pentium 1 200 Mhz geinstalleerd. Ik zit er nu aan te denken om dit ook op mijn AMD 2600+ te doen. Ik wil op deze computer alleen wel blijven gamen, is 2003 hier goed voor?
Verwijderd
Het heet niet voor niets Windows Server 2003.
Zal vast wel mogelijk zijn met ik-weet-niet-hoeveel aanpassingen maar je kunt beter XP installeren.
Zal vast wel mogelijk zijn met ik-weet-niet-hoeveel aanpassingen maar je kunt beter XP installeren.
ik heb sinds 3 weken Windows 2003 Server Standaerd draaien op m'n werkstation:
p4 3GHz HT
512mb ram
Radeon9600 xt
moet zeggen dat het best wel lekker draait. mp3's doen het, filmpjes, zelf's tv kijken gaat prima met de tv-tuner kaart.
Dus gamen zal ook wel goed gaan, je zal alleen dat ding iets meer moeten fine-tunen, omdat hij standaard natuurlijk wordt gebruikt voor server. Dus optimalisatie en dergelijke instellen op programma's en niet caching.
p4 3GHz HT
512mb ram
Radeon9600 xt
moet zeggen dat het best wel lekker draait. mp3's doen het, filmpjes, zelf's tv kijken gaat prima met de tv-tuner kaart.
Dus gamen zal ook wel goed gaan, je zal alleen dat ding iets meer moeten fine-tunen, omdat hij standaard natuurlijk wordt gebruikt voor server. Dus optimalisatie en dergelijke instellen op programma's en niet caching.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Maar ik vraag me dan af wat het voordeel is van 2003 ten opzichte van XP?RaZ schreef op 12 oktober 2004 @ 11:50:
ik heb sinds 3 weken Windows 2003 Server Standaerd draaien op m'n werkstation:
p4 3GHz HT
512mb ram
Radeon9600 xt
Xp Home -> Win2k3 : Remote Desktop & Terminal Service (Meerdere gebruikers)Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 11:53:
[...]
Maar ik vraag me dan af wat het voordeel is van 2003 ten opzichte van XP?
Het was dat m'n XP Home over de zeik was, en had net Windows 2003 Server liggen.
Maar ik vind het wel prettig, dat als ik thuis nog ingelogt ben op de console, dat ik dan 1) console kan overnemen, en nog een 2de remote met hetzij de zelfde login of als een andere gebruiker kan opentrekken
Ey!! Macarena \o/
ik kreeg games niet aan dep raat op win2k3, maar dat kan aan mij liggen. DirectX wou zichzelf niet goed installeren ofzo.
Verwijderd
Wanneer je de dxwebsetup.exe van Microsoft download haalt ie gewoon DirectX 9.0C voor Windows 2003 specifiek binnen, dat is geen enkel probleem. Enkele tweaks die je zult moeten toepassen is 5 minuten werk. Ik gebruikte zelf het volgende stukje software om dat makkelijk te doen http://www.sala.pri.ee/2k3optimize.htm
* Arno snapt de lui niet die een SERVER willen gebruiken om te gamen.... Pak dan gewoon XP
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Daniceman,
Er is op GoT al behoorlijk vaak een discussie geweest over hoe het in zetten van Windows 2003 voor een workstation - natuurlijk is het gebruiken van een server os als een game PC een leuke tweak uitdaging, maar dan verwachten we ook wel enigszins eigen inzet van jouw kant
Ik kan dat uit jouw topic niet halen, en daarom ga ik je topic ook sluiten
Er is op GoT al behoorlijk vaak een discussie geweest over hoe het in zetten van Windows 2003 voor een workstation - natuurlijk is het gebruiken van een server os als een game PC een leuke tweak uitdaging, maar dan verwachten we ook wel enigszins eigen inzet van jouw kant
Ik kan dat uit jouw topic niet halen, en daarom ga ik je topic ook sluiten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()