Toon posts:

TFT-SCHERM 17" Grafische kaart nvidia FX 5700 256mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik sta op punt om ne volledige nieuwe pc te kopen, amd 3200+,en heb twee vraagjes.
1) Ik game heel veel en vooral de laatste nieuwe spelletjes: doom3 nu bezig en need for speed 2 volgende maand staat al op de lijst.

Ik zou graag een TFT scherm willen om dat dit veel mooier is en handiger qua omvang, maar, ga ik problemen krijgen met ghosting of niet? een response tijd van 16 ms is dat voldoende ? ik zou graag philips kopen (kan er aan interesante prijs aangeraken). graag zo veel mogelijk info want ik ben er ni echt van op de hoogte aub.

vraag 2) de grafische kaart nvidia FX 5700 256mb is die goed of raden jullie mij iets anders aan...mag iets meer kosten maar ni overdreven natuurlijk.

Bedankt alvast.:) :>
Bert

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 10:40

Henning

Hoogvlieger...

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 11:30:
Hey allemaal, ik sta op punt om ne volledige nieuwe pc te kopen, amd 3200+,en heb twee vraagjes.
1) Ik game heel veel en vooral de laatste nieuwe spelletjes: doom3 nu bezig en need for speed 2 volgende maand staat al op de lijst.

Ik zou graag een TFT scherm willen om dat dit veel mooier is en handiger qua omvang, maar, ga ik problemen krijgen met ghosting of niet? een response tijd van 16 ms is dat voldoende ? ik zou graag philips kopen (kan er aan interesante prijs aangeraken). graag zo veel mogelijk info want ik ben er ni echt van op de hoogte aub.

vraag 2) de grafische kaart nvidia FX 5700 256mb is die goed of raden jullie mij iets anders aan...mag iets meer kosten maar ni overdreven natuurlijk.

Bedankt alvast.:) :>
Bert
Ik zou die kaart niet nemen...

6800le is veel beter diee....

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Verwijderd

Ik heb zelf een 17" Iiyama (E430B) en ik moet zeggen dat het meevalt met ghosting, maar mn 19" Iiyama (CRT) game'd wel lekkerder.

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:46

Corpii

Le Tostie

de 6800 is alleen stukken duurder, een groot tegen argument, ook nog niet echt goed verkrijgbaar.

Ik zelf wil binnenkort ook gaan upgraden maar ik ga opzoek naar benchmarks, raad ik je ook aan, zoek op toms hardware oid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat revieuws gelezen over de nVidia GeForce 6600 en 6600 GT waarvan de GT versie blijkbaar qua prijs kwaliteit zeer goed is...!

Kan iemand dit bevestigen of tegenspreken?

Ook het TFT scherm gebeuren vindt ik overal onduidelijk...Wie spreekt er uit ervaring...,??

Verwijderd

Ik heb zelf al bijna 2 jaar een 20 ms 17" TFT scherm en heb echt nog nooit last gehad van ghosting (speel zeer veel games). Qua videokaart zou je eens kunnen kijken naar de Geforce 6800 LE, wordt dacht ik alleen als inbouwkaart verkocht (OEM) maar dat is geen probleem bij een nieuw systeem :)
Pagina: 1