Toon posts:

Welk moederbord... dat beter is dan MSI K7N2 delta

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik weet dat ik de serach moet gebruiken, dit heb ik ook gedaan. ik heb de faq gebruikt, tomsharware, motherboards.org en nog veel meer. het verhaal...

Ik heb een MSI k7n2 delta ilsr. deze plank bevalt me totaal niet. ik zoek dus een andere. kan iemand mij een tip geven over een aantal goede planken??

Ik zoek een plank voor socket a. hij moet goed presteren. ik gebruik hem niet voor overklokken. ik wil gewoon lekker kunnen gamen. 8)7

Ik weet het zelf echt niet meer welk bord ik moet nemen. ik zoek dus dringend om een paar tips. de uiteindelijke conclusie doe ik zelf natuurlijk wel.

wie wil me helpen??........ :'( :'(

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Wat voor functies moet dat andere bord dan hebben? En wat bevalt je precies niet aan dit bord?

Verwijderd

Topicstarter
dit bord heeft geheugen problemen, en vooral gameport problemen. en nog een aantal andere dingen.

het andere bord moet tenminste AGP8x hebben. het liefst onboard-gameport, en hij moet verder gewoon goed presteren

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel, de gamport van een losse geluidskaart deot het met geen mogelijkheid. ik heb gewoon veel problemen met dit bord.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een mobo moet uitzoeken :)

Dit topic is gesloten.