[FS 2004] Radeon 9800 Pro flaw in framerate

Pagina: 1
Acties:

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Topicstarter
Het volgende probleem.
Gezocht op GoT maar alleen algemene framerate problemen en oplossingen gevonden waar ik in het verleden al genoeg mee gestoeid heb. Zelfde result op Google.

Ik beschik over de nieuwste Catalyst (4.9) drivers en ik draai een overgeclockte Prescott P4 3GHz @ 3,44 GHz onder WinXP Pro SP2 met 1 Gig ram

Situatie is als volgt: FS2004 draait onder normale omstandigheden nu tijdens het vliegen gewoon rond de 40 - 50 fps... maar om de 5 sec blijft het beeld steeds even hangen (niet lang, halve seconde of minder) maar het is wel irritant.
De framerate weergave in FS verandert hierbij niet... blijft continu die 40 tot 50 fps aangeven... terwijl het daar toch lager zou moeten zijn...

Iemand die me kan helpen ?

iets met foto's...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je al zelf geprobeerd? Klinkt als verschillende drivers testen. DirectX in orde? Geen achtergrondprocessen (virusscanner!)?

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Graag wat meer info in de topicstart ;)

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 22:25

phemelrijk

Wat is dat dan ?

hier t zelfde probleem, soms heb ik er geen last van soms wel. Is je harde schijf bezig dan? Ik heb het met 512 mb, dacht dat het daaran lag, dat ie te weinig geheugen had... ik heb het nog steeds niet opgelost.