Toon posts:

[MSN Messenger] Hoe popups altijd op voorgrond? *

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Weet iemand of het mogelijk is om de meldingen van msn messenger altijd op de voorgrond te krijgen, dus boven alle programma's en spellen?

Het is eigenlijk altijd te zien boven programma's maar als je bijvoorbeeld een spel draait is dit niet te zien, wat ik wel graag zou willen.

Dit is wel net zo handig om je contacten een beetje bij te houden, nee in een FPS waarin elke 0.1sec teld moet je niet afgeleid worden, maar dat zijn dan ook niet "mijn" spellen ;)

Bijvoorbeeld bij anno 1503 zie je de meldingen wel, en bij simcity 4 weer niet :?
Ik draai versie 6.2 btw.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, beetje wazige topictitel |:( , zou een modje er iets van meldingen in kunnen zetten?

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:29

rg-mohwa

Phoe Hé

kijk op [...]

Modbreak:die links hebben we liever niet op GoT

[ Voor 68% gewijzigd door Spider.007 op 12-10-2004 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
hier kan ik niks vinden, heb o.a. bij de faq gekeken maar geen resultaat...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:53:
sorry, beetje wazige topictitel |:( , zou een modje er iets van meldingen in kunnen zetten?
Je kunt je voorstel voor een nieuwe titel gewoon via een TopicReport aanvragen. :) Welk OS draai je? Heb je TweakUI al eens geprobeerd? Je kunt daar dit soort dingen in instellen :)

[MSN Messenger] > [MSN Messenger] Hoe popups altijd op voorgrond? *

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 12-10-2004 16:45 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het veranderen!
topicreport wist ik niet, was ook de eerste keer dat het fout ging ;)

mijn OS is WIN XP professional

tweakui zal ik vanavond eens proberen, dit heb ik er niet opstaan en wist niet dat het er ook was voor xp :+

als ik meer weet zal ik weer posten!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Zoiets zoek ik ook !!! Bij sommige spellen komt ie wel door het spel heen maar bij andere weer niet :(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vind dit ook zwaar kl*te!

Heb tweakui voor xp geïnstalleerd, maar hier zit deze optie niet in :(
Weet iemand wat ik nog kan proberen of heeft iemand het wel voor elkaar?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 18:30
Is MSN messenger uitzetten als je een spel gaat spelen geen uitkomst :?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Dupje schreef op 12 oktober 2004 @ 20:24:
Is MSN messenger uitzetten als je een spel gaat spelen geen uitkomst :?
Zoals hij al aangeeft hij wil juist wel dat je dit ziet zodat hij ziet wie er typt ofzo naar hem .... zelf vind ik dit ook fijn .. gewoon ff alt-tabben en iets terug zeggen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 20:21:
Ja ik vind dit ook zwaar kl*te!

Heb tweakui voor xp geïnstalleerd, maar hier zit deze optie niet in :(
Weet iemand wat ik nog kan proberen of heeft iemand het wel voor elkaar?
Zoek eens naar de instelling 'Applicaties mogen focus krijgen / nemen'; ik weet vrij zeker dat die instelling er wel inzit :)

Ah; General>Focus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 13-10-2004 12:05 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
dit zal ik eens proberen. maar denk je dat dit werkt, want standaard staat "prevent aps from stealing focus (oid)" aan, maar bij msn knipperd het venster niet maar krijg je een popup.

Maar, alles is het proberen waard, en als ik meer weet zal ik weer posten!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 18:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik geprobeerd, maar het heeft geen effect. Heeft er iemand nog suggesties wat ik ook kan proberen?

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 10:42
De meeste spellen - sommige niet - worden fullscreen gespeeld (logisch he :P), dus gewoon ff "Mij als bezet weergeven en mijn meldingen blokkeren wanneer ik een toepassing in volledig scherm, zoals een diavoorstelling, uitvoer. " uitvinken (extra->opties, bij 'mijn status'). Dat zal wel moeten helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
oke, dit gaan we proberen, naar school kunnen we toch niet vandaag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar dit heeft ook geen effect :(
Het kan wel dat er nu wel popups worden getoond, maar dat deze niet boven het spel uitkomen...

Toch vreemd dat je bij anno 1503 wel deze popups ziet en bij simcity 4 weer niet.

Heeft er iemand nog iedeeen?

Verwijderd

format c:

mnee ff serieus msn sux
Modbreak: Spider.007Kun je deze ongefundeerde flames voor je houden in het vervolg? Niemand heeft hier iets aan

[ Voor 61% gewijzigd door Spider.007 op 14-10-2004 14:06 ]

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:35:
Ik heb het geprobeerd, maar dit heeft ook geen effect :(
Het kan wel dat er nu wel popups worden getoond, maar dat deze niet boven het spel uitkomen...

Toch vreemd dat je bij anno 1503 wel deze popups ziet en bij simcity 4 weer niet.

Heeft er iemand nog iedeeen?
Misschien proberen om Simcity 4 niet in volledig scherm te draaien. Dan kun je én gamen, én je sociale leven bijhouden.. :)

Sommige spelen blokkeren gewoon alle andere programa's om er doorheen te komen.

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Op het moment dat je een full screen game draait, probeert msn dit standaard te detecteren, en zet je status op busy, waardoor popup blokkeerd worden. Als je dan weer terug gaat naar Windows, zet ie je status weer terug. Dit kun je veranderen: In msn 7: Options => personal ==> My status ===> Show me as "Busy" and block my alerts........ Dat hokje uitzetten. In MSN 6 staat het geloof ik onder general. Ik kan het je echter niet aanraden, omdat je games daardoor laggen/schokken/trager lopen, maar jij wil het graag, dus vooral doen...

[ Voor 15% gewijzigd door StickyPoundeZ op 14-10-2004 20:09 ]

Everything is possible, until it's not.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:46

Nik

En ja, even een kick, is er nu ondertussen al een oplossing?

Ik zit namelijk ook lekker te gamen, maar zie wel het schermpje poppen zeg maar (komt er even door, slechts één seconde en onleesbaar), en dan moet ik weer alt tabben om te kijken...

Dus als iemand nog een goed idee heeft, laat het even weten!
Pagina: 1