Toon posts:

Wireless Network Broadband Home Station 54M (WL-106) Fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een jaar geleden heb ik een draadloos netwerk aangeschaft de Wireless Network Broadband Home Station 54M (WL-106). Ik heb hem al meerdere malen proberen te installeren maar het lukt steeds niet. er hebben ook al verschillende mensen naar gekeken. Maar het lukt steeds niet.

Nu hoorde ik gisteren van iemand dat er veel problemen zijn met dit netwerk.. Dat deze niet goed werkt en dat sitecom hem ook uit het asortiment heeft gehaalt..

weet iemand iets meer over dit draadloos netwerk of er bekende problemen mee zijn?

alvast bedankt,

Guus

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41
In princiepe zou het gewoon moeten werken, ik kan mij alleen herinneren dat dat apparaat nogal veel moeite had met wepencryptie.

Een firmware flash zou het probleem op moeten lossen, als je weet hoe het moet.

Het beste kan je sitecom bellen, die weten exact wat er wel en niet werkt van hun producten.

Verder, vertrouw niet op de mensen die er naar gekeken hebben... 9 van de 10 keer mag ik hun zooi opruimen omdat ze eigenlijk geen idee hebben wat ze doen, soms maken zij het juist erger dan dat het is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Routers zijn Internet en Telefonie (IT) of Netwerk Troubleshooting (NT) materie, geen Overige Hardware (OH). Die hoofdgroep 'Netwerken' is er niet voor niets, ga daar dus maar eens kijken...

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 12-10-2004 11:11 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.