Toon posts:

Beeldscherm Probleem IBM Thinkpad 390

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb thuis een IBM Thinkpad 390X met een klein probleempje. Elke keer als ik de laptop aanzet zie je het licht van het beeldscherm wel aangaan maar hij laat verder niks zien op het beeldscherm, geen tekst....Niks.

De laptop geeeft ook verder geen Piepgeluiden waaraan ik kan afleiden of er iets anders Defect is, weten jullie wat het probleem is, heb de laptop al een keer opgehaald en de connector goed aangedrukt.

Is het beeldscherm gewoon defect of kan dit een ander probleem zijn?

Alvast Bedankt

Verwijderd

Mornin.

Das wel een oudje. PII 350 zo ongeveer toch?
Ik heb er hier ook eentje staan, en die is ook beetje glitchy in het scherm. Misschien is het gewoon versleten.
Je ziet dus ook nix als ie post?
En als je er een monitor op aan sluit?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 08:55:
Mornin.

Das wel een oudje. PII 350 zo ongeveer toch?
Ik heb er hier ook eentje staan, en die is ook beetje glitchy in het scherm. Misschien is het gewoon versleten.
Je ziet dus ook nix als ie post?
En als je er een monitor op aan sluit?
Het is een PII 350 jah, neej je ziet helemaal niks als hij post, maar hij geeft ook geen pieptoon dat er iets mis is met het geheugen of dergelijke.

Heb er wel een externe Monitor op aangesloten alleen kreeg geen beeld, maar er is tog een speciale toets die ik moet gebruiken om alles naar een externe monitor te zenden, of zit ik er nou naast?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
FN+F7 geloof.

Maar ik denk zelf dat de interne kabel is los gegaan.
Of je laptop is gewoon op :(
(hoewel IBM's normaal heeeeel lang mee gaan)

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op 12 oktober 2004 @ 10:56:
FN+F7 geloof.

Maar ik denk zelf dat de interne kabel is los gegaan.
Of je laptop is gewoon op :(
(hoewel IBM's normaal heeeeel lang mee gaan)
Heb de Kabel opnieuw bevestigd en vastgeschroefd, wl jammer jah, het is opzich een mooie laptop voor een beetje te internetten, mooi scherm :'(