hoe moet ik dit installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Mijn"probleem is dus dat ik een spel heb gedownload met 2 mappen CD1 & CD2.Hierin staan allemaal vage bestanden : rld-f05a.r37 , en tig keer rld-f05a.rar terwijl de inhoud gewoon t zelfde is.
Ik kan nergens een .exe vinden oid , rld-f05a/b.sfv.Hoe moet ik t spel dan istalleren

alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 12-10-2004 05:26 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Door het te openen met WinRAR?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

.rXX (XX staat voor een tweetal cijfers) zijn WinRAR bestanden.
Je kan in theorie elk willekeurig .rXX bestand openen, en deze 'extracten' naar een directory.
Echter, je meldt dat je ook .rar bestanden hebt, deze kan je dan gewoon openen met WinRAR. ( http://www.rarsoft.com/ )

Een .sfv file is een klein bestandje dat kan checken of al jouw .rXX bestanden niet corrupt zijn, en dus werken.
Deze kan je openen met een programma zoals QuickPAR.

note: Het is niet nodig te vermelden waarvoor je dit moet weten, aangezien dat onherroepelijk tot een slotje op dit topic zal leiden. (Warez == not done)

• FDMK
  • Nu online
wist ik...
maar als ik die files open dan zit er allemaal t zelfde in dus....
rld-f05a.bin
rld-f05a.cue

heb geen idee hoe ik m dan moet branden/installen

• r0b

r0b

En dat, staat weer in de FAQ. :)

SA FAQ: CD burning
*.bin, *.cue
Bijna elk brandprogramma, maar onder andere met Alcohol 120%, BlindWrite, CloneCD, CDRwin en Nero.
Kort gezegd, .bin is een ISO bestand. Deze kun je dus branden met Nero.
Open de .cue file maar eens in Nero, en je zal zien dat er gelijk een 'Burn CD' scherm gepresenteerd wordt. :)

Overigens is er ook nog een andere manier, welke ook in de FAQ uitgelegd staat.
Als je geen zin hebt om je iso's steeds weg te branden, kan je ook een programma als Daemon Tools of Alcohol 52% gebruiken om een virtuele DVD-ROM speler aan te maken, en daarmee je image te 'mounten' (inladen in je virtuele DVD speler). Je kan ook images 'uitpakken' (alsof het een zip bestand is) met het programma IsoBuster.
De linkjes naar Daemon Tools / Alcohol 52% e.d. kan je dus in desbetreffende FAQ vinden .. :)

[ Voor 48% gewijzigd door r0b op 12-10-2004 05:33 ]

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Moeten wij je helpen je warez te fikken? Dan ga je het maar kopen bij de winkel, anyways :w

edit:
Nee ik koop ook niet alles, maar ik hoef geen uitleg te vragen op fora waar dit tegen de policy is....

[ Voor 61% gewijzigd door FireWire op 12-10-2004 11:51 ]

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

Verwijderd

wat een onzin, vuurmuur. Je moet gewoon het rarbestand openen en dan zorgen dat r01, r02, etc in dezelfde map staan. dan hoef je alleen maar de cue + de bin, die in het rar bestand staan, naar een map te slepen. van de r02 enzo moet je afblijven. Dan heb je de cue + de bin en dan fikken maar

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:11

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 07:03:
wat een onzin, vuurmuur. Je moet gewoon het rarbestand openen en dan zorgen dat r01, r02, etc in dezelfde map staan. dan hoef je alleen maar de cue + de bin, die in het rar bestand staan, naar een map te slepen. van de r02 enzo moet je afblijven. Dan heb je de cue + de bin en dan fikken maar
offtopic:
firewire != vuurmuur ;)
firewire=IEEE1394 (vuurdraad)
firewall=vuurmuur :P

De cue en bin extracten.
Bijv. nero openen, burn image, je iso selecteren, en klaar. :)

[ Voor 6% gewijzigd door krvabo op 12-10-2004 07:18 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

[ .. knip .. ]

[ Voor 96% gewijzigd door FireWire op 12-10-2004 11:50 ]

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• FDMK
  • Nu online
bedankt :P

• FDMK
  • Nu online
FireWire schreef op 12 oktober 2004 @ 06:53:
[afbeelding]

Moeten wij je helpen je warez te fikken? Dan ga je het maar kopen bij de winkel, anyways :w

edit:
Je moet trouwens al die .rXX bestanden stuk voor stuk uitpakken en die .cue en .bin telkens overschrijven anders werkt het niet !!!
jij koop natuurlijk alles ^o)

• r0b

r0b

FireWire schreef op 12 oktober 2004 @ 06:53:
[afbeelding]

edit:
Je moet trouwens al die .rXX bestanden stuk voor stuk uitpakken en die .cue en .bin telkens overschrijven anders werkt het niet !!!
Uit het TR-post scherm:
Nadat je een topic report hebt gemaakt: meldt het dan alsjeblieft niet in het topic! Dat is sfeerverpestend, flame-uitnodigend, en dient geen enkel nut. We zien liever 42 identieke TR's dan een ontspoord topic omdat jij het zonodig daar moest melden!
Doe dit dan ook niet ..
(Deze reply van jou irriteerd meer dan de vraag van de TS)

Verwijderd

krvabo schreef op 12 oktober 2004 @ 07:15:
[...]

offtopic:
firewire != vuurmuur ;)
firewire=IEEE1394 (vuurdraad)
firewall=vuurmuur :P

De cue en bin extracten.
Bijv. nero openen, burn image, je iso selecteren, en klaar. :)
ghehee.. ging te snel :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, als je je spullen niet wilt kopen lijkt het niet aan ons om eerste-hulp-bij-warez te leveren: dat kan je dan best zelf uitzoeken :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.