[UT2004] Red Orchestra 3.0 *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik speel al enige tijd deze fantastische UT2004 ww2 mod, en hoop dat jullie dit ook gaan doen :)

Er zit enorm veel sfeer in, de graphics zijn impressive, en het realismegehalte is erg goed (onder andere richten over de loop).

Over surround (maar ook gewoon) zijn de geluiden fantastisch, vooral aan omgevingsgeluiden is erg veel aandacht besteed.

Wat voor spel is het eigenlijk ?

Het verhaal speelt zich af in Rusland (eastern front), dus speel je als rus of als duitser.

Het doel van beide groepen is het innemen van meerdere capturepoints (bunkers, luchtafweer, de reichstag etc).
Zodra een van beide teams alle objectives heeft gehaald (captures) eindigt de ronde, waarna een restart.
Sommige capturepoints kan je zelf innemen, voor andere heb je meerdere soldaten nodig. Het is echter zo dat des te meer teammates bij de capture aanwezig zijn, des te sneller de capture plaatsvind.

Erg handig is hierbij de teamspeak optie (die overigens erg goed functioneerd); wanneer je een capture probeert te maken en je hebt meerdere teammates nodig , dirigeer je ze naar je locatie terwijl je keihard knokt om je positie te behouden }:O
Hierbij onstaan fantastische, realistische vuurgevechten.

Er zijn inmiddels vele maps beschikbaar, waaronder vele custom maps van een erg goede kwaliteit vwb graphics en playability.

En hoe ziet het er dan uit?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechronicles.com/features/modsquad3/red1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechronicles.com/features/modsquad3/red4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechronicles.com/features/modsquad3/red6.jpg

Meer screenshots

En voor de breedbanders een paar trailers:

filmpje - 41MB (wmv)

filmpje - 28MB (wmv)

Dat spel wil ik ook gaan spelen, waar haal ik het vandaan ?

Via de homepage: Red Orchestra

Persoonlijk vind ik dit een van de beste mods die ik in mn 5 jarig online gamebestaan heb kunnen vinden. Helaas alleen dat er op een of andere manier (misschien wel te traag voor het algemene UT-publiek) weinig mensen zijn die het spelen.
Vandaar dit topic. Deze mod verdient beter !

[ Voor 92% gewijzigd door langgelee2002 op 12-10-2004 20:09 ]

Promoter of no cheats and fair play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ben al bezig :) 485 MB.. best wel groot.

Zo'n topic openen helpt niet echt is mijn ervaring. Maar dat kwam misschien omdat het om een 3 jaar oud spel ging waar een modification op kwam. :Y) En daar zweer ik bij :X Maargoed, het ziet er goed uit en altijd het proberen waard!

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:18

BaRF

bijna kerst

zijn echt al veel topics over hoor :)

bv: Red Orchestra Beta 2.0 released!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, ondertussen zijn we al bij versie 3.0, en dat topic is nooit echt levendig geweest. Wmb mag dit topic wel blijven ;)

Misschien dat de startpost nog wel iets aangevuld kan worden met bv. een klein lijstje van features en een screenshotje of 2

Ik heb de titel iets duidelijker gemaakt

[edit]
Zou je de screenshots kunnen resizen? Dit verpest de layout nogal

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
Tx voor de tip terr, ik heb het nog een beetje uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
yakamitsu schreef op 12 oktober 2004 @ 18:28:
Tx voor de tip terr, ik heb het nog een beetje uitgebreid :)
resize die pics dan ook gelijk ff tot een max. breedte van 600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
*gedaan

[ Voor 154% gewijzigd door langgelee2002 op 13-10-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik heb deze mod ook een tijd gespeeld en vond hem inderdaad erg goed. De sfeer, IRON SIGHTS damn I love those. Het jammere vond ik alleen dat je af en toe zo'n eind moet lopen voor je bij de aktie bent. Ik ben hierna trouwens een andere mod gaan spelen, deze was behoorlijk snel en hierna heb ik nooit meer RO gespeeld. Het was te traag in verglijking met die andere mod en ik kon mijn speelstijl niet snel genoeg aanpassen. Maar buiten dat om is RO een prima MOD.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 3.1 is ECHT vet..... vooral de nieuwe maps en geluiden (vooral de Kar98K en de implementatie van Russische antitank-geweer + ruime maps om ze te kunnen gebruiken zijn erg cool)

Vooral de animaties in het interieur als je luik/raampje open en dicht doet in een tank is heel erg vet !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook maar eens een poging!
weet iemand als strikeforce2004 ook een beetje te spelen is?
Pagina: 1