Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Smartphone met tenminste MP3 speler, uitbreidbaar geheugen (MMC of SD), FM tuner en Outlook Sync mogelijkheden. Voor zover ik weet biedt enkel de Siemens SX1 deze mogelijkheden. Een top toestel dus, maar de toetsen zijn erg ongemakkelijk.

Zijn er meer modellen?

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik weet niet of je perse een smartphone wilt, maar anders zou eens kunnen kijken naar de Nokia 6230

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
Waar het me om gaat is dat ik telefoon heb waarmee ik naast standaard bellen en sms'en.

- Radio kan luisteren
- MP3 kan beluisteren (onderweg, dus tenminste 256 mb moet erin kunnen)
- Agenda kan beheren en kan Syncen met MS Outlook
- Evt e-mail toegang heb

Ik denk dat de Nokia 6230 een geschikt toestel is, zeker!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Op www.nieuwemobiel.nl moet je onder toestellen op zoekejn drukken en je eisen invullen. Ik denk idd dat de SX1 (volgens mij nog veel bugs ondanks de leeftijd van het toestel) en de Nokia 6230 de enigste zijn.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet zeker of de Nokia 6260 stereo is, maar dan heb je wel een smartphone die aan al je eisen voldoet. De SX1 is zeker een toestel wat aan je eisen voldoet kan ik je vertellen, stereo kwaliteit van radio en mp3 is super :) Agenda die kun je met 1 klik synchroniseren met outlook en dan ben je weer helemaal up to date. En de bugs zijn met de laatste firmware zo goed als verdwenen...heb er zelden last van :)

Verder zijn de mogelijkheden van een smartphone sowieso eindeloos..omdat je allerlei 3rd party applicaties kunt installeren. Met een 6230 heb je dit ook nog wel enigzins, met java, maar dat ligt toch anders. Een smartphone heeft vaak ook een scherm wat een stuk groter/beter is, ook weer een voordeel (of niet, als je batterijduur belangrijk vind)