I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Verwijderd
Web based is misschien wel de makkelijkste oplossing, een ASP of PHP "upload" scriptje is wel ergens te vinden.the_shadow schreef op 11 oktober 2004 @ 22:38:
...
Zijn er programma's (het liefste zelfs nog webbased), waar je gewoon een download locatie kan instoppen en dat het programma het bestand wat op die locatie staat download naar een vantevoren opgegeven plaats?
...
Op zo'n 2003 web server krijg je toch ook sharepoint erbij, ik heb het nog niet gebruikt, maar dat zou weleens uitkomst kunnen bieden ?
Ik wil niet uploaden, dat is juist het gene wat ik wil voorkomen. Ik wil de server als client gaan laten dienen van een andere server, zonder tussenkomt van m'n laptop. De laptop moet alleen de opdracht tot filetransfer geven, de rest moet door de server gedaan worden.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 22:45:
[...]
Web based is misschien wel de makkelijkste oplossing, een ASP of PHP "upload" scriptje is wel ergens te vinden.
Op zo'n 2003 web server krijg je toch ook sharepoint erbij, ik heb het nog niet gebruikt, maar dat zou weleens uitkomst kunnen bieden ?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."