Toon posts:

geforce fx 5700 PoV cs opengl werkt wel maar niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ooit een gforce 2 32 mb kaartje gehad maar die heb ik per ongeluk stukgeschopt dus heb ik een nieuwe vid kaart gekocht de PoV 5700 LE van gforce

nu heb ik onder cs probs met opengl dankzij een topic op got werkte het nu wel gedeeltelijk door niet de nieuwste driver te installe alleen varierend van 1 -15 minuten kapt hij er ineens mee met een c++ runtime library error

ik heb een
p3 733 mhz
geforce 5700 LE(256MB) (agp slot is 4 x)
uhh meer info nodig vraag het dan ff :P

owhjah winxp pro sp2 :9

en ik heb met de nieuwe vid kaart enorme fps verschil als met mun oude met cs haalde ik met de oude 60 fps (en daar leekt het alsof hij gestop werd terwijl mijn fps_max op 101 stond)
en met deze mag ik blij zijna ls ik bij de 30 kom (in een lege map)

ik draai nu op uhh ff kijke 66.72

(edit) wss staat er LE 8er omdat LE kaartjes normaal al op 4x agp draaien want volgens mij is het geen LE)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
owke ik mag volgens mij nu wel gaan *bump*

want ik heb op elk level van cs een enorm lage fps en hij meot minstens 60 zijn voro de klim mappen en ik heb op tweakers ook gelezen dat hij zeker 110 130 fps moet hale zal die van mij wel niet doen vanwege 4x agp maar toch cker hoger dan 60 lijkt me

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Herinstallatie van Windows.
Ik weet het, het klinkt niet leuk maar soms moet het gewoon. :P
Die nieuwe kaart is trouwens veel sneller dan de oude dus je zal er zeker op vooruit gaan als je een herinstall doet.
Zie ook dat je de laatste bios hebt voor je moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz is ff weer mijn xp cd opgraven dan en ff de boel backuppe op mijn fantastiese laptop

maar de kaart is alleen sneller als hij in een 8x agp slot zit niet dan? of heb ik het nou verkeerd

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
owke xp re-installed zelfde drivers opgeflikkerd

zelfde probleem

nieste drivers werkt opengl niet meer met cs

dus dat was het niet (start nu wel sneller op)

heeft iemand anders nog id-en

Verwijderd

Probeer de officiele drivers van Nvidia of de geleakte drivers van Fujitsu te halen op http://www.laptopvideo2go.com/
Deze drivers zijn in iedergeval stabiel.
Ps: zo ver ik het weet zijn de drivers 66.72 zware Beta drivers dus vol met fouten.

Verwijderd

Topicstarter
met offi drivers van nvidia (de laatste dus) heb ik geen opengl support met steam cq counter-strike

dus dat gaat al niet werken enne ik praat heir wel over een desktop pc geen laptop :P

edit:

oke oordeelde te snel ik zal die drivers morgen teste want zit nu op de laptop in bed te typen :P

en heb geen zin om pc weer aan te doen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 00:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
owke die drivers werkte dus ook niet

ik ben trug gegaan naar de pc zaak hierzoots en heb een ati radeon 9600SE family gekocht

sterker ik kreeg geld trug

dees is maar 128 mb maar voorlopig voldoende om te game ik haal nog niet de prestatie's van mijn oude kaart maar @ mainscreen van cs heb ik wel fps 100 en tijden game fps varierend tusse 70 en 40 dus goed speelbaar

maar tot hoever is deze kaart te OC-en en met welk proggie
Pagina: 1