ik heb ooit een gforce 2 32 mb kaartje gehad maar die heb ik per ongeluk stukgeschopt dus heb ik een nieuwe vid kaart gekocht de PoV 5700 LE van gforce
nu heb ik onder cs probs met opengl dankzij een topic op got werkte het nu wel gedeeltelijk door niet de nieuwste driver te installe alleen varierend van 1 -15 minuten kapt hij er ineens mee met een c++ runtime library error
ik heb een
p3 733 mhz
geforce 5700 LE(256MB) (agp slot is 4 x)
uhh meer info nodig vraag het dan ff
owhjah winxp pro sp2
en ik heb met de nieuwe vid kaart enorme fps verschil als met mun oude met cs haalde ik met de oude 60 fps (en daar leekt het alsof hij gestop werd terwijl mijn fps_max op 101 stond)
en met deze mag ik blij zijna ls ik bij de 30 kom (in een lege map)
ik draai nu op uhh ff kijke 66.72
(edit) wss staat er LE 8er omdat LE kaartjes normaal al op 4x agp draaien want volgens mij is het geen LE)
nu heb ik onder cs probs met opengl dankzij een topic op got werkte het nu wel gedeeltelijk door niet de nieuwste driver te installe alleen varierend van 1 -15 minuten kapt hij er ineens mee met een c++ runtime library error
ik heb een
p3 733 mhz
geforce 5700 LE(256MB) (agp slot is 4 x)
uhh meer info nodig vraag het dan ff
owhjah winxp pro sp2
en ik heb met de nieuwe vid kaart enorme fps verschil als met mun oude met cs haalde ik met de oude 60 fps (en daar leekt het alsof hij gestop werd terwijl mijn fps_max op 101 stond)
en met deze mag ik blij zijna ls ik bij de 30 kom (in een lege map)
ik draai nu op uhh ff kijke 66.72
(edit) wss staat er LE 8er omdat LE kaartjes normaal al op 4x agp draaien want volgens mij is het geen LE)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:36 ]